Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zabranjeno reklamiranje lekova za decu?

Lekovi i medicinska sredstva koja se primenjuju kod dece i koja imaju takvu prirodu, oblik i kvalitet da se mogu okarakterisati kao proizvodi koje samostalno ili uz pomoć roditelja isključivo ili pretežno koriste maloletna lica, ne smeju se preporučivati na bilo koji način.
Portparol Agencije za lekove i medicinska sredstva Srbije (ALIMS) Aleksandar Tucović rekao je da je članom 108. Zakona o oglašavanju propisana kaznena odredba za prekršaj ako se oglasnom porukom koja je namenjena maloletnim licima preporučuju lekovi i medicinska sredstva, uključujući vitamine, izuzev dečje paste za zube.
„Lekovi i medicinska sredstva, uključujući i vitamine, koja imaju takvu prirodu, oblik, kvalitet i druga svojstva da se mogu okarakterisati kao proizvodi koje samostalno ili uz pomoć roditelja, isključivo ili pretežno koriste maloletna lica, ne mogu se preporučivati s obzirom na to da se oglasna poruka takvog sadržaja smatra porukom namenjenoj maloletnim licima“, objasnio je Tucović.
On je objasnio da se ALIMS obratio Ministarstvu zdravlja Srbije da iznese svoje mišljenje, posle čega je to ministarstvo zatražilo tumačenje člana 78. Zakona o oglašavanju („Službeni glasnik RS“, br. 79/05) od Ministarstva spoljnje i unutrašnje trgovine i telekomunikacija kao nadležnog ministarstva koje može davati tumačenja pomenutog zakona. Tucović je kazao da je Ministarstvo trgovine u svom odgovoru istaklo da se ne radi o oglasnoj poruci koja je samo usmerena ka maloletnim licima i čiji su oni neposredni primaoci, već da je reč o oglašavanju specifične vrste proizvoda koje pretežno ili isključivo koriste maloletna lica.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!