Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zaboravite na kreiranje priča koje nisu utemeljene u realnosti!

Martin Lindstrom dolazi 12. maja u Beograd na ARK Regional Branding Symposium. Martin će za 8 sati simpozijuma podeliti sa 500 delegata svoje praktično znanje vezano za izgradnju brenda, sa osvrtom na Srbiju i specifičnosti regiona sa globalne perspektive, studijama slučaja i prilikom da delegati predstave svoje poslovne probleme i dobiju besplatan savet za njihovo rešavanje.

Martin je autor sedam globalnih bestselera iz oblasti brendiranja, od kojih je jedan “Kupologija”, knjiga koja je udarila temelj nauci koja je danas poznata kao neuromarketing. Marketing mreža je imala priliku da od njega dobije ekskluzivan intervju.

Šta je to što je ključno u pričanju dobre brend priče u koju će ljudi verovati?
Zaboravite na kreiranje priča koje nisu utemeljene u realnosti. Potrošači žele da osete autentičnost u svakom trenutku, a ako sumnjaju u iskrenost, proveriće to na internetu. Umetnost storytelling-a u budućnosti će biti da se posadi seme u um manje grupe potrošača, najčešće influensera, na koje će se ostali potrošači ugledati. Tada će, ova grupa ljudi, na osnovnu priču dodati svoj deo tako da ona postane “njihova”, umesto da imaju osećaj da im se jednosmerno obraća ili njima manipuliše. Kako priča raste, cilj naratora je da dalje razradi detalje priče. Dobar primer bi bio norveška hit online serija – SKAM. Serija je kreirana na osnovu temeljnog istraživanja potrošača kao online program, ali je postao toliko popularan da se počeo puštati na i TV-u. Tokom puštanja serije, pisci serije bi objavljivali online poruke od likova iz serije gledaocima – sve to uživo. Ubrzo su gledaoci počeli i sami da kače svoje istinite priče, na koje bi se likovi iz serije nadovezali i uvrstili ih u scenario serije. Indirektno su potrošačima pokazali – “slušamo vas” i “ono što vidite je istina”.

Izdvojite 3 trenda koja predviđate za 2018. godinu.

  • Veštačka inteligencija i bihejvioralan marketing će postati jedno. Jedno je posmatranje. Drugo je delanje. Ovo su dve stranice istog novčića koje će omogućiti delanje na osnovu podataka brzinom svetlosti i istinsku mogućnost za oponašanjem potrošača. Obe tehnike su i dalje u razvojnoj fazi, ali 2018. godina je verovatno ta kada će par uspešnih studija slučaja izazvati plimu promene u marketing odeljenjima.
  • Brendovi će postati mini medijske kuće ako imaju nameru da prežive. Da, 2018. godina će biti godina bitaka osigurano vreme i pažnju potrošača. Brendovi će postati masovni producenti sadržaja i stvarati saveze na svim frontovima, kako bi osigurali da njihova poruka stigne do željene destinacije.
  • Raste značaj “Small Data”. Ne kažem ovo jer sam autor istoimene knjige, no jer je postalo jasno da sve veći broj kompanija jako teško pronalazi način da se diferencira. Big data nije uspeo jer je interna birokratija paralizovala sisteme i konvencionalno istraživanje je dalo još jedan mlak izveštaj. Objasniti zašto Small Data konačno dobija zalet je jednostavno. Omogućava individualnosti da raste i čuva kreativnost.

 

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!