Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Za uživanje u životu i umetnosti. Salute!

Kada pomislimo na Italiju, prva asocijacija nam je umetnost. Umetnost velikih majstora – i umetnost uživanja u životu. Kada se ova dva spoje, dobije se najnovija Birra Morreti kampanja – Doživi Italiju kroz umetnost, koju potpisuje agencija Fullhouse Ogilvy.

Birra Morreti je čuveni italijanski brend piva koji već više od stotinu godina neguje i podržava umetnost uživanja u malim stvarima, a ove godine je podržao i mlade likovne umetnike da stvore zaista velika dela! U saradnji sa Akademijom Umetnosti Novi Sad, Fakultetom likovnih umetnosti Beograd i Fakultetom umetnosti Niš, odabrano je ukupno 9 mladih umetnika. Birra Morreti ih je poveo na inspirativno putovanje u Italiju, gde su imali priliku da uživo vide neka od najčuvenijih svetskih remek dela i dožive dolce vitu u svakom pogledu, zalogaju i gutljaju…jednom rečju, da dožive Italiju kroz umetnost.

Zadatak studenata je bio da inspirisani putovanjem stvore autentična i originalna dela u duhu Italije i Birra Morreti brenda, a naš da napravimo kampanju. Zahvaljujući tome, devet umetničkih dela koja su studenti naslikali, javnost je mogla da vidi na izložbama u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ali i na bilbordima širom Srbije. Napravljen je Birra Morreti mikrosajt (https://www.birramoretti.com/rs/sr/umetnost), gde su posetioci imali priliku da glasaju za svoje favorite, a tri najbolja rada pretvorena su u murale koji će krasiti ulice naših gradova. Tako su svi dobili priliku da dožive Italiju kroz umetnost, a tri fakulteta dobila su i donaciju Birra Morreti brenda, kako bi imali sve što je potrebno za dalji rad i negovanje mladih talenata.

U okviru kampanje kreirano je i limited edition pakovanje, TVC tag on, OOH i digitalna kampanja koja je uključivala društvene mreže, mikrosajt i kratke video formate u kojima se umetnici predstavljaju, ali i virtuelnu, a kasnije i otvorenu izložbu u Beogradu, Nišu i Novom Sadu.

Tekst pripremio: Fullhouse Ogilvy

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!