today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Za uživanje u životu i umetnosti. Salute!

Kada pomislimo na Italiju, prva asocijacija nam je umetnost. Umetnost velikih majstora – i umetnost uživanja u životu. Kada se ova dva spoje, dobije se najnovija Birra Morreti kampanja – Doživi Italiju kroz umetnost, koju potpisuje agencija Fullhouse Ogilvy.

Birra Morreti je čuveni italijanski brend piva koji već više od stotinu godina neguje i podržava umetnost uživanja u malim stvarima, a ove godine je podržao i mlade likovne umetnike da stvore zaista velika dela! U saradnji sa Akademijom Umetnosti Novi Sad, Fakultetom likovnih umetnosti Beograd i Fakultetom umetnosti Niš, odabrano je ukupno 9 mladih umetnika. Birra Morreti ih je poveo na inspirativno putovanje u Italiju, gde su imali priliku da uživo vide neka od najčuvenijih svetskih remek dela i dožive dolce vitu u svakom pogledu, zalogaju i gutljaju…jednom rečju, da dožive Italiju kroz umetnost.

Zadatak studenata je bio da inspirisani putovanjem stvore autentična i originalna dela u duhu Italije i Birra Morreti brenda, a naš da napravimo kampanju. Zahvaljujući tome, devet umetničkih dela koja su studenti naslikali, javnost je mogla da vidi na izložbama u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ali i na bilbordima širom Srbije. Napravljen je Birra Morreti mikrosajt (https://www.birramoretti.com/rs/sr/umetnost), gde su posetioci imali priliku da glasaju za svoje favorite, a tri najbolja rada pretvorena su u murale koji će krasiti ulice naših gradova. Tako su svi dobili priliku da dožive Italiju kroz umetnost, a tri fakulteta dobila su i donaciju Birra Morreti brenda, kako bi imali sve što je potrebno za dalji rad i negovanje mladih talenata.

U okviru kampanje kreirano je i limited edition pakovanje, TVC tag on, OOH i digitalna kampanja koja je uključivala društvene mreže, mikrosajt i kratke video formate u kojima se umetnici predstavljaju, ali i virtuelnu, a kasnije i otvorenu izložbu u Beogradu, Nišu i Novom Sadu.

Tekst pripremio: Fullhouse Ogilvy

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!