today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Za Sempler nagrade prijavljeno 65 medijskih strategija!

Na dvanaesto takmičenje za najbolje medijske strategije Sempler, prijavljeno je ukupno 65 radova, od čega su čak 51 rad prijavile agencije i oglašivači iz Slovenije. Učesnici iz Srbije prijavili su više radova nego prošle godine, 7 u odnosu na prošlogodišnjih 5, sledi 5 radova iz Hrvatske, a među prijavljenim radovima su prvi put i dve medijske strategije iz Bugarske.
Prijavljene medijske strategije boriće se za nagrade Sempler u šest kategorija. I ove godine je najviše prijava, čak 15, privukla kategorija inovativna upotreba komunikacionog kanala. U kategoriji najbolje iskustvene akcije prijavljeno je 13 radova, sledi kategorija najbolje ciljane akcije sa 12 prijavljenih, zatim kategorija najbolja upotreba digitalne sredine sa 10 radova. 8 radova će se boriti za nagradu u kategoriji strateška upotreba medijskoga miksa, a 7 u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama.
Među čak 35 oglašivača, najviše radova su prijavili Si.mobil (7 radova) i Nova KBM (5 radova), slede Abanka, Atlantic Grupa, Renault Nissan Slovenija i Osiguravaće društvo Triglav sa po tri prijavljena rada.
Među kreativnim i medijskim agencijama po broju prijavljenih medijskih projekata na prvom mestu je agencija Pristop, koja je učestvovala u jedanaest radova, zatim sledi medijska agencija OMD Slovenija sa osam projekata. Četiri medijske strategije je prijavila medijska agencija ZenithOptiMedia, a po tri marketinška agencija Formitas BBDO, medijska agencija PHD Media iz Hrvatske i agencija za digitalni marketing Sonce.net.
„Nesumnjivo je da su oglašivači i njihove agencije sve više svesni značenja koje ima dugoročna medijska strategija za uspešnost njihovih marketinških odeljenja i komuniciranja sa ciljnim javnostima. To se naročito vidi iz većeg broja prijava u kategorijama inovativne upotrebe komunikacionog kanala i najbolje iskustvene akcije, što dokazuje da su inovacije i stvaranje doživljaja ključni elementi savremenog marketinga, usmerenog prema potrošačima“, kaže Valerija Prevolšek, direktorka firme Media Pool, organizatora i vlasnika brenda Sempl.
Žiri za nagrade Sempler ove godine vodi Vesna Beganović, osnivačica i direktorka marketinške agencije Via Media iz Bosne i Hercegovine. Prijavljene radove osim nje će ocenjivati:

  • Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor u hrvatskoj agenciji za komunikaciju i branding Señor,
  • Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorka digitalne agencije Proximity Zagreb,
  • Sašo Dimitrievski, partner u slovenačkoj agenciji Pristop,
  • Polona Javornik, izvršna direktorka medijskih agencija OMG i OML Slovenija,
  • Aleksandra Kregar Brus, direktorka marketinga u Atlantic Grupi,
  • Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba,
  • Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskom preduzeću Jaffa Crvenka,
  • Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske marketinške agencije Communis DDB.

U prvom kugu žiri će ocenjivati i pregledati svih 65 prijavljenih medijskih projekata i napraviti uži izbor. U drugom krugu od finalista u svakoj takmičarskoj kategoriji odabraće se najbolji rad. Od svih najboljih radova žiri će odabrati apsolutnog pobednika, dobitnika nagrade Veliki sempler. Svi pobednici biće proglašeni na svečanoj dodeli krajem prvog konferencijskog dana Sempla, 27. novembra 2014.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!