today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Za nagrade Golden Drum takmiči se 1.215 radova!

REGION – Na konkurs 23. Golden Drum međunarodnog festivala kreativnosti, koji će se održati od 18. do 21. oktobra u Ljubljani, pristiglo je 1047 radova iz 26 zemalja. Pored toga mladi kreativci prijavili su 168 radova za Off Drum Competition: Ljubljana Poster Award, što ukazuje na trend da Golden Drum postaje sve privlačniji za mlade kreativce.

Lučka Peljhan, direktorka Golden Drum takmičenja, uzbuđena je zbog ovogodišnjeg festivala i naglašava: „Zaista smo uzbuđeni što vidimo tako važan i značajan rast od strane nezavisnih agencija, uključujući i ovu godine, a istovremeno imamo značajan rast od učesnika iz Adriatic regiona, jasno pokazujući da postoji značajan kreativni potencijal i lokalna inspiracija, i želja da se dobije priznaje svetske elite“.

Čak 27 različitih agencijskih mreža dostavilo je svoje radove za Golden Drum takmičenje (25 prošle godine), dok je značajan porast prijavljenih radova od strane nezavisnih agencija (442 prijave ove godine, 46 više nego prošle godine).

Od 26 zemalja iz kojih su pristigli radovi ove godine, Turska je prijavila najviše uprkos izazovnim vremenima (158); sledi Rusija (147) čiji je broj prijava značajno porastao u poređenju sa prethodnom godinom. Najveći rast broja pristiglih radova zabeležen je u Hrvatskoj i Gruziji. Posle nekoliko godina, Bosna i Hercegovina i Kosovo se vraćaju na festival.

23. Golden Drum je uveo mnoge novine u takmičarskom programu. U kategoriji Best Practice najviše radove je prijavljeno u groupi Public Relations (73), Activation programme (64) i Branded Content (60), dok je u Best Piece kategoriji najviše priijavljenih iz grupe Press, zatim Film (146 ) i Out of Home (132).

Više informacija pronađite na sajtu Golden Drum festivala.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!