Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Za izgradnju brenda offline je i dalje nezamenjiv!

SVET – „Mnogi oglašivači danas koriste društvene medije kao rani pokazatelj njihovog marketinškog učinka. Međutim, gledajući samo online podatke je kao da vozite 100 na sat po noći, sa samo baterijskom lampom. Na taj način, verovatno ćete napraviti mnogo grešaka. Činjenica je da veliki deo uticaja na prodaju dolazi iz offline razgovora od usta do usta“, kaže Ed Keller, predsednik kompanije Engagement Labs, koja je vodila istraživanje Brand Talk.

Više informacija pogledajte na infografiku ispod i na portalu AdWeek.

Brand-Talk

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!