Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Za Croatia Effie 2013 nagrade konkurisalo 42 rada u 9 kategorija

Zatvorene su prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog takmičenja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinka i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U devet takmičarskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat zajedničke saradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji ‘Telekomunikacijske usluge’, a slede kategorije ‘Pića’ i „Hrana“.
O pobednicima takmičenja Croatia Effie 2013 i najuticajnijim marketinškim kampanjama kroz dva kruga žiriranja, odlučivaće stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).
Jadranka Ivanković, predsednica žirija ovogodišnjeg Effie takmičenja izjavila je: „Jako smo zadovoljni brojem prijavljenih radova s obzirom na proteklu godinu u kojoj je bilo izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama. Sada nas očekuje zahtevan i odgovoran posao odabira najboljih radova čemu se istinski veselimo. Verujemo da će kampanje koje budu proglašene najboljima pružiti čvrst i opipljiv dokaz kako promišljene i strateški planirane marketinške komunikacije uistinu rezultiraju ostvarivanjem postavljenih ciljeva te kako su ulaganja u marketing opravdana i nužna.“
Kako bi se osigurali vrhunski standardi ocenjivanja i odabira najboljih radova, u Zagreb će 19. aprila stići Judd Labarthe, konsultant Effie Worldwide organizacije i svetski rekorder s preko 50 osvojenih nagrada Effie na tri kontinenta. Na poludnevnom seminaru Judd će članovima žirija pružiti stručnu podršku kako bi doneli neupitne i kvalitetne odluke te kako bi izbor pobednika bio u skladu sa svetskim normama.
Dobitnici Effie nagrada biće proglašeni na svečanoj dodeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 16. do 19. maja 2013. u hotelu Lone u Rovinju. Jedan od predavača na Danima komunikacija će biti i Judd Labarthe.
Hrvatsko izdanje Effie takmičenja organizuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodeljuju se od 1968. godine na svetskom i evropskom nivou (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim takmičenjima u preko 40 zemalja diljem sveta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinškog učinka.
Sve informacije o Danima komunikacija, cenama kotizacija i prijavama mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!