Za Croatia Effie 2013 nagrade konkurisalo 42 rada u 9 kategorija

Zatvorene su prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog takmičenja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinka i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U devet takmičarskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat zajedničke saradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji ‘Telekomunikacijske usluge’, a slede kategorije ‘Pića’ i „Hrana“.
O pobednicima takmičenja Croatia Effie 2013 i najuticajnijim marketinškim kampanjama kroz dva kruga žiriranja, odlučivaće stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).
Jadranka Ivanković, predsednica žirija ovogodišnjeg Effie takmičenja izjavila je: „Jako smo zadovoljni brojem prijavljenih radova s obzirom na proteklu godinu u kojoj je bilo izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama. Sada nas očekuje zahtevan i odgovoran posao odabira najboljih radova čemu se istinski veselimo. Verujemo da će kampanje koje budu proglašene najboljima pružiti čvrst i opipljiv dokaz kako promišljene i strateški planirane marketinške komunikacije uistinu rezultiraju ostvarivanjem postavljenih ciljeva te kako su ulaganja u marketing opravdana i nužna.“
Kako bi se osigurali vrhunski standardi ocenjivanja i odabira najboljih radova, u Zagreb će 19. aprila stići Judd Labarthe, konsultant Effie Worldwide organizacije i svetski rekorder s preko 50 osvojenih nagrada Effie na tri kontinenta. Na poludnevnom seminaru Judd će članovima žirija pružiti stručnu podršku kako bi doneli neupitne i kvalitetne odluke te kako bi izbor pobednika bio u skladu sa svetskim normama.
Dobitnici Effie nagrada biće proglašeni na svečanoj dodeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 16. do 19. maja 2013. u hotelu Lone u Rovinju. Jedan od predavača na Danima komunikacija će biti i Judd Labarthe.
Hrvatsko izdanje Effie takmičenja organizuje HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodeljuju se od 1968. godine na svetskom i evropskom nivou (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim takmičenjima u preko 40 zemalja diljem sveta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinškog učinka.
Sve informacije o Danima komunikacija, cenama kotizacija i prijavama mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari