today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

YouTube oglasi efikasniji od TV-a?

SVET – Google je još jednom osuo paljbu po decenijama starom TV oglašavanju tvrdnjom da oglasi koje oni nude na YouTube-u imaju veću snagu uveravanja gledalaca da kupe proizvode.

Google-ov Matt Brittin će na oglašivačkoj konferenciji Advertising Week objaviti kako su u 77 odsto vremena YouTube oglasi bili efikasniji od TV oglasa, objavio je Gardian koji je došao do ovog izveštaja.

Internet div je napravio analizu 56 studija slučaja brendova iz šest različitih industrija u osam evropskih zemalja između 2013. i 2016. godine, a ti podaci su im pokazali veći povraćaj investicije na YouTube-u.

Lucien van der Hoeven iz MarketSharea kaže da iako TV ima snažan uticaj u digitalnom dobu, u digitalni video se i dalje ne ulaže dovoljno u kategorijama koje su merili u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Nemačkoj. Stoga će Brittien sugerisati kako bi oglašivači trebali da troše šest puta više na YouTube ukoliko žele stvarni rezultat tih ulaganja. Iz marketinške TV kuće Thinkbox kažu pak da ‘televizija gradi brendove bolje od ičega i stvara najveći profit’. Dodaju i da su veliki oglašivači zainteresovaniji da ulažu u top emisije poput najnovijih serija u odnosu na razne popularne YouTube video sadržaje.

Debbie Weinstein iz Google-a rekla je za Business Insider kako se ne radi ovde o ratu s TV industrijom već o tome da se odgovara na pitanje klijenata oko najboljeg načina da se potroše za dolari za oglašavanje sa svim prednostima koje su se događale u medijskom prostoru.

S druge strane studije pokazuju da ključna publika (mladi od 16 do 24 godine) na koju ciljaju oglašivači, više ni ne gleda TV te da obožavaju YouTube snimke. Štaviše, mladi danas više vremena provode gledajući online sadržaje od klasičnog TV programa. Rezultati idu i Google-u u prilog jer su prihodi rasli 40 posto u odnosu na godinu ranije, prenosi TNW.

Više informacija pročitajte na portalu poslovni.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!