Prema poslednjem Izveštaju o stanju planeta, objavljenom u septembru 2020., veličina populacija sisavaca, ptica, riba, vodozemaca i gmazova je od 1970. godine do danas smanjena za zabrinjavajućih 68%. Posledica je ekspanzija globalne trgovine, potrošnje, rasta stanovništva i ubrzane urbanizacije, zbog čega vrste gube svoja staništa ili izumiru.
Činjenica da gotovo svakog sata izumre jedna vrsta na Zemlji bila je insight za kampanju WWF Adrie, a povodom Sata za planet Zemlju, koji se diljem sveta obeležava poslednje subote u martu.
Zato je 26. marta pažnju prolaznika u gradovima Hrvatske, Srbije i BiH plenio sat na digitalnim citylight površinama koji je odbrojavao i prikazivao vrste pred izumiranjem poput balkanskog risa, čovečje ribice ili sredozemne medvedice. Kampanju je osmislila agencija Bruketa&Žinić&Grey, a realizovana je u saradnji sa timom WWF Adrie i u partnerstvu sa kompanijama Go2Digital, Dept, Alma Quattro i Led Media.
Osim na digitalnim citylight površinama i web bannerima, sat je uživo od 20:30 do 21:30 odbrojavao i na Facebook profilu WWF Adrie. Na društvenim mrežama kampanja je u nedelji pre 26. marta, i uz podršku influencera, edukovala korisnike o izumirućim vrstama.