Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

WPP najavio gašenje 3.500 radnih mesta širom sveta!

SVET – Holding kompanija WPP objavila je svoje planove za zatvaranje ili spajanje skoro 200 kancelarija širom sveta, što će značiti gašenje 3.500 radnih mesta u procesu restrukturiranja grupe koja zapošljava gotovo 140.000 ljudi. S druge strane, WPP je najavio da će se refokusirati na svoje korene, kreativnost, te da će zaposliti 1.000 kreativaca.

Restrukturiranje, na čijem čelu je novi CEO WPP-a Mark Read, takođe će doneti i novi vizuelni identitet i rebranding pod vođstvom Jima Priora, direktora Superunion brending agencije koja je formirana nakon spajanja pet top agencija WPP-a ove godine, te direktorke Landora Jane Geraghty.

Novi izgled, kako kažu iz kompanije, osmišljen je tako da funkcioniše u različitim okruženjima i sa različitim paletama boja kako bi se pokazalo kako se agencijska mreža može prilagoditi klijentima i izazovima industrije.

Novi identitet prati i nova web-stranica koja u prvi plan želi staviti digitalnu stručnost grupe i ponuditi nagoveštaj onoga što mogu pružiti klijentima. WPP se u sklopu ovog redizajna opisuje kao kompanija za „kreativne transformacije“.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!