SVET – Holding kompanija WPP objavila je svoje planove za zatvaranje ili spajanje skoro 200 kancelarija širom sveta, što će značiti gašenje 3.500 radnih mesta u procesu restrukturiranja grupe koja zapošljava gotovo 140.000 ljudi. S druge strane, WPP je najavio da će se refokusirati na svoje korene, kreativnost, te da će zaposliti 1.000 kreativaca.
Restrukturiranje, na čijem čelu je novi CEO WPP-a Mark Read, takođe će doneti i novi vizuelni identitet i rebranding pod vođstvom Jima Priora, direktora Superunion brending agencije koja je formirana nakon spajanja pet top agencija WPP-a ove godine, te direktorke Landora Jane Geraghty.
Novi izgled, kako kažu iz kompanije, osmišljen je tako da funkcioniše u različitim okruženjima i sa različitim paletama boja kako bi se pokazalo kako se agencijska mreža može prilagoditi klijentima i izazovima industrije.
Novi identitet prati i nova web-stranica koja u prvi plan želi staviti digitalnu stručnost grupe i ponuditi nagoveštaj onoga što mogu pružiti klijentima. WPP se u sklopu ovog redizajna opisuje kao kompanija za „kreativne transformacije“.