REGION – Iako festivalski program zvanično počinje danas, festival Cannes Lions već je tokom vikenda objavio neke od shortlista, odnosno uži izbor projekata koje žiri razmatra za Kanske lavove. Dve WPP-ove agencije iz Hrvatske, Bruketa&Žinić&Grey i MediaCom Zagreb, izabrane su na shortliste koje su objavljene u nedelju.
Projekat Untouched by Light koji je agencija Bruketa&Žinić&Grey realizovala sa Radgonskim goricama, u užem je izboru u kategoriji Rebrand/Refresh of Existing Brand, dok je MediaCom Zagreb u užem izboru u kategoriji Media Lions/Data Driven Targeting za projekat Dogvertising, nastao u saradnji s Go2Digitalom za brand Pedigree Dentastix.
Untouched by Light – case film from Bruketa&Zinic&Grey on Vimeo.
Cannes Lions najveće je svetsko takmičenje kreativnosti u tržišnim komunikacijama, uz preko 29 hiljada prijava samo ove godine, dok se nagrada Cannes Lions smatra najprestižnijom u struci.