today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WPP agencije Bruketa&Žinić&Grey i MediaCom Zagreb na shortlisti Cannes Lions

REGION – Iako festivalski program zvanično počinje danas, festival Cannes Lions već je tokom vikenda objavio neke od shortlista, odnosno uži izbor projekata koje žiri razmatra za Kanske lavove. Dve WPP-ove agencije iz Hrvatske, Bruketa&Žinić&Grey i MediaCom Zagreb, izabrane su na shortliste koje su objavljene u nedelju.

Projekat Untouched by Light koji je agencija Bruketa&Žinić&Grey realizovala sa Radgonskim goricama, u užem je izboru u kategoriji Rebrand/Refresh of Existing Brand, dok je MediaCom Zagreb u užem izboru u kategoriji Media Lions/Data Driven Targeting za projekat Dogvertising, nastao u saradnji s Go2Digitalom za brand Pedigree Dentastix.

Untouched by Light – case film from Bruketa&Zinic&Grey on Vimeo.

Cannes Lions najveće je svetsko takmičenje kreativnosti u tržišnim komunikacijama, uz preko 29 hiljada prijava samo ove godine, dok se nagrada Cannes Lions smatra najprestižnijom u struci.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!