test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Win-Win-Win: Transfer iz marketing agencije na stranu klijenta

Unapređenje odnosa na relaciji marketing agencije i klijenta bio je primarni cilj kada smo 2019. godine radili na kreiranju koncepta “five clients business model” i implementirali isti u centar delovanja naše boutique marketing agencije Evoke.

“Five clients business model” podrazumeva da boutique marketing agencija Evoke radi samo za do 5 klijenata u datom trenutku. Našim klijentima, mi nismo eksterni saradnici, već njihovo istureno marketing odeljenje. Sam model nam omogućava da sa jedne strane budemo podrška biznisu, a sa druge da pružamo marketing usluge. O ovom modelu možete čuti više na ovom linku, a takođe nas i kontaktirati da se upoznamo.

Jedna od važnih specifičnosti ovog modela jeste da client service menadžer sa strane agencije određeni broj radnih dana mesečno provodi u kancelarijama klijenta. To nam omogućava da budemo tu, da ostvarimo odnos u kome jedni druge vidimo kao kolege, ali i odnos koji direktno utiče na rezultate našeg zajedničkog rada.

Tekst koji danas pišem ima za cilj da proslavi ovaj model i predstavi jedno zanimljivo dešavanje koje se desilo nedavno zahvaljujući istom. U pitanju je transfer našeg kolege Stefana Lobora iz kompanije Evoke Group u kompaniju Daikin Srbija, koja je naš dragi klijent. Prijateljska razmena, na zadovoljstvo sve tri strane.

“Sa zadovoljstvom dočekujemo Stefana, koji je na neki način već i sada sastavni član našeg tima, a sve zahvaljujući Evoke five clients modelu,“ rekao je Bojan Aleksić, direktor kompanije Daikin Srbija. „Stefanovo znanje i iskustvo će biti vredan dodatak našoj organizaciji i radujemo se što ćemo još aktivnije sarađivati sa njim. Mislim da Evoke Group treba da ozbiljno razmisli o definisanju “otkupne klauzule” u ugovorima koje imaju sa svojim klijentima. Rade zaista sjajan posao!“

“Zahvalan sam kompaniji Evoke Group, svim kolegama i partnerima na divnoj saradnji,” rekao je Stefan Lobor, budući marketing menadžer kompanije Daikin Srbija i zvezda ovog transfer teksta. “Ponosan sam na to što sam svojim radom i delovanjem učestvovao u izgradnji onoga što boutique marketing agencija Evoke danas jeste.”

Moje mišljenje je da će ovaj transfer omogućiti da dodatno ojačamo naš odnos sa klijentom, dok će Stefan dobiti priliku da dalje razvija svoju karijeru u novoj i uzbudljivoj ulozi. Pravi win-win-win!

Želimo Stefanu sve najbolje u njegovoj novoj ulozi i radujemo se nastavku saradnje sa Daikin Srbija.

Za portal Marketing Mreža piše: Nikola Vuković, Managing Partner u kompaniji Evoke Group

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!