SVET – Međunarodni festival kreativnosti, komunikacija i marketinga White Square otvorio je prijave za novu sezonu. Festival će biti održan od 17. do 19. aprila u Minsku u Belorusiji.
Tokom deset godina postojanja festival je menjao korporativni identitet. Organizatori su odlučili da, s obzirom na ugled koji imaju kao međunarodni festival, izgrade dugoročnu strategiju i identitet. Za novi brending zaslužna je ruska agencija Tomatdesign koja je kreirala identitet festivala 2013, 2014. i 2015. godine.
Simbolika beloga u imenu festivala demonstrira vodeću ulogu ideje u kreativnom procesu te marketingu i komunikacijama, no oduvek je postojala i istorijska veza sa svetski poznatim avangardnim umetnikom. Festival White Square postao je simbol kreativnosti, a vrativši se semantici belog kvadrata Kazimira Maljeviča, festival je metaforu beloga na belom uvrstio u identitet svog brenda koji će se zadržati i tokom sledećih godina.
Pored novog vizuala, raznolik poslovni i edukativni program učesnicima će omogućiti da se nađu u središtu evropskog profesionalnog kreativnog pokreta. Za više informacija adfest.by.