Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Weekend otkriva značaj internih komunikacija!

REGION – Great Place to Work je najveća svetska consulting kompanija za globalni menadžment koja posluje sa vodećim kompanijama, vladama, nevladinim i neprofitnim organizacijama i dolazi na ovogodišnje deveto izdanje Weekend Media Festivala.

Weekend Media Festival ove će se godine održati od 22. do 25. septembra u prostorima stare fabrike duvana u Rovinju.

„Upravo stvaranje kvalitetnog ranog okruženja bitna je stavka za svakodnevno poslovanje i uspešno funkcionisanje komanije ili bilo kojih organizacija bez obzira bili vi direktor koji radi na 40. spratu Wall Street-a ili kopali kanale za cijevi na najvećim vrućinama na Bliskom istoku, kao vođa možete stvoriti odlično radno mesto tako da poštujete vaše zaposlene, tretirate ih pravedno te se predstavljate kao verodostojna osoba“, istaknula je Zrinka Lovrenčić iz Great Place to Work.

Prema Great Place to Work Institute kompanije zapošljavaju ljude da bi stvorile proces koji rezultira u stvaranju bogatstva. U zamenu za njihov rad i pružene usluge, zaposleni dobijaju adekvatnu kompenzaciju. Plate su samo opipljivi aspekt zaposlenja koje nosite sa sobom kući i predstavljaju bitan higijenski faktor. Uz pretpostavku da je plata poštena, ona ne predstavlja jedini faktor koji pridonosi osećaju zadovoljstva. Zaposleni se moraju osećati kao da doprinose nečem značajnijem od dnevnih zadataka, žele se osećati osnaženo i dobijati povratne informacije o njihovom radu. To je izuzetno važno generaciji mladih radnika poznatih kao generacija y ili milennials. Oni smatraju da proširenje odgovornosti dodatno poboljšava njihove biografije više nego to čine titule.

Peti BalCannes i četvrti SoMo Borac
Regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac ostaju bliski partneri Weekend Media Festivala. BalCannes će petu godinu zaredom, u saradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije.

Kao i prethodnih godina, i na 9. Weekend Media Festivalu saznaćemo ko je u regionalnom digitalnom svetu napravio najzanimljivije, najkreativnije i najoriginalnije radove. Konkursi će uskoro biti raspisani.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!