REGION – Počele su pripreme za 11. Weekend Media Festival. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, biće u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće evropske ekonomske sile, ali i prestolnice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istaknuo je: “Pariz i Berlin uspeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni činilac njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend.“
Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećena gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim učešćem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu sprovešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.
Izložbom i glazbom zavirićemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju punkeri i poslovnjaci, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i grafiteri – i svi se osećaju dobrodošlo.
Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji a više informacija pronađite OVDE.