Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

WebMind – nova medijska platforma u okviru agencije Represent Communications

Represent Communications, agencija za integrisane komunikacije, obogatila je svoj portfolio usluga novom digitalnom platformom WebMind. Ovaj inovativni medijski projekat pokretaće i istraživaće teme u vezi sa novim Internet tehnologijama, Gaming industrijom, dešavanjima u WEB 3 svetu (Blockchain, Crypto, NFT, Metaverse), Tech indrustrijom, Employer branding-om…

„WebMind još je jedan važan i hrabar iskorak u nizu dugoročnog razvoja i širenja porfolija usluga naše agencije. Tokom 20 godina postojanja uvek smo pratili trendove i potrebe tržišta, te smo i u ovom trenutku prepoznali važnost razumevanja digitalizacije i IT ekosistema koji će raditi na edukaciji i informisanju šire publike, spajanju i razumevanju tech i non-tech sveta i potrebama jednih i drugih. Sa dvadesetogodišnjim iskustvom u strateškim komunikacijama i razvijenom mrežom saradnika, verujemo da možemo doprineti uvezivanju ljudi, kompanija i brendova i razmeni znanja kroz različite kanale koji će doneti benefite za „oba sveta“ koji su nosioci promena u društvu i ekonomiji“, rekla je Tamara Jokanović, generalna direktorka agencije Represent Communications.

„Radićemo na edukaciji i informisanju šire publike i demistifikaciji pojmova digitalnog sveta. Pokušaćemo da se nametnemo kao mainstream digitalni medij, tj. da širem auditorijumu pričamo razumljivim jezikom i približimo teme o digitalnoj revoluciji i decentralizovanom digitalnom univerzumu i prednostima koje donosi. Zašto? Zato što ne želimo da se IT pretvori u još jednu industriju koja je teško razumljiva jer je digitalizacija naša nova svakodnevna realnost i kao takva ne treba da bude „bauk“, dodao je Lazar Jovanović, direktor WebMind-a.

Webmind projekat je osmišljen kao regionalno-relevantna platforma sa tendencijom da postane globalna. Ono što je izdvaja od ostalih platformi sa istom ili sličnom tematikom jeste pre svega sveobuhvatan autorski sadržaj baziran na istraživačkom novinarstvu, tekstovi prilagođeni IT zajednici ali i onima koji žele da zakorače u tu oblast, kao i originalne ilustracije koje svaku fotografiju pretvaraju u mala umetnička dela. Portal www.web-mind.io  predstavlja nezavisnu platformu koja iza sebe ima 20 godina iskustva u komunikacijama i kreiranju kontenta na svim relevantnim kanalima.

 

 

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!