REGION – U Hrvatsku je stigao Webfluential – najveća „influencer performance“ marketinška platforma za brendove i agencije.
Brendovi i agencije imaju potrebu za rešenje za vremenski i budžetski zahtevan i spekulativan proces angažovanja influencera i sprovođenja kampanja na društvenim mrežama kroz njihove kanale. U celom tom procesu, od postavljanja ciljeva kampanje pa do evaluacije rezultata, postoji potreba za alatom i tehnološkim rešenjem pomoću kojeg bi se upravljalo celim procesom.
Webfluential je potpuno rešenje koje objedinjuje sve potrebne alate i daje rezultate u stvarnom vremenu te pojednostavljuje proces povezivanja influencera, agencija i brendova i pomaže mladim ljudima koji imaju sve preduslove da počnu da rade kao influenceri, a nisu svesni svog uticaja i potencijala.
Webfluential predstavlja moćan marketinški alat, a uskoro će postati i najveća zajednica kreatora sadržaja u Hrvatskoj. Time se znatno olakšava posao brendovima i agencijama koje sa svojim brojnim klijentima realizuju projekte influencer marketinga.
Jedna od navećih vrednost za svaku kompaniju i agenciju koje sarađuje s influencerima je digitalni clipping, odnosno analiza praćenja objava na društvenim mrežama. Danas influenceri dostavljanju print screen rezultata i šalju ih klijentu ili agenciji, a oni ponovo ubacuju rezultate u Excel tabele ili PowerPoint prezentacije. Webfluential eliminiše jako puno pešačkog rada, prepisivanja, mejlova i kreiranja prezentacija.
Webfluential je lako koristiti. U svega nekoliko klikova daje tačne i detaljne rezultate kampanja, radi analitiku, izvozi podatke i izrađuje prezentacije. Za jednog, 5 ili 100 influencera, svejedno je – detaljan izveštaj sa svim razrađenim metrikama (reach, impressions, engagement, itd.) dostupan je odmah, i to u realnom vremenu.
WEBFLUENTIAL ZA INFLUENSERE
Platforma omogućava influencerima da odrade vlastiti marketing i predstave se brendovima i kompanijama i monetizuju svoju prisutnost na društvenim mrežama, ne samo na osnovu dosega već i kredibiliteta i autentičnosti. Brendovima algoritam omogućava merenje dosega i relevantnosti i pretraživanje baze influencera kojima će najbolje dosegnuti svoju ciljnu grupu i precizno meriti rezultate kampanja.
Svi sa više od 1.000 pratilaca na nekoj od društvenih mreža mogu se odmah prijaviti na: webfluential.com/influencers i monetizovati svoju strast.
Prijava za influencere je besplatna, a influenceri samostalno uređuju vlastiti profil na Webfluentialu i povezuju svoj Instagram, Facebook, YouTube, Twitter kanal ili blog te definišu cenu za svaki od njih. Nakon toga klijenti mogu unutar Webfluential platforme pronaći influencerov profil, ali i direktno komunicirati – od faze prvog kontakta i briefa pa do odobrenja i objave sadržaja.
„Misija nam je da tržištu ponudimo sofisticiranu tehnologiju i alat kojimaa će vođenje influencer kampanja konačno biti jednostavno i merljivo. Svaka kompanija ili agencija koja koristi influencere u svojim kampanjama trebala bi da koristi ovaj alat jer im daje kontrolu nad celim procesom – za to postoji mogućnost „self-servinga“ ili može angažovati lokalnog Webfluential-ovog partnera. Korišćenje alata izuzetno je intuitivno i jednostavno, a ova platforma ima sve što je potrebno na jednom mestu za uspešno upravljanje i merenje kampanja. Webfluential tim stoji na raspolaganju za sve upite i prezentacije i edukacije“, rekla je Lana Bedeković Rosandić, direktorica kompanije Webfluential, koja je partner kompanije Webfluential Global i vlasnica franšize za Hrvatsku.
Više informacija pronađete na https://webfluential.com/