today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Web Summit Lisabon 2016 – iz ugla digitalnog marketara (II deo)

Od 21-godišnje Youtube zvezda Meredith Foster, koja ima 4.7 miliona pratilaca, saznali smo kako reklamirati brend kada ste vi sami svoj brend. Prema njenom mišljenju kreiranje i objavljivanje sadržaja jeste veoma bitno, ali nije i dovoljno. Naime, engagement sa vašom publikom je najbitnija stvar. Jedino ako posedujete strast, ljubav i zainteresovanost za oblast kojom se bavite vaš sadržaj će biti autentičan, inovativan i iskren, a publika će to umeti da ceni i nagraditi vas praćenjem i stalnom željom za novim postovima.

CEO & Co-founder „VaynerMedia” Gary Vaynerchuk je u svom maniru pričao o strahu od neuspeha kao o jednoj od najvećih kočnica u razvijanju ideja i objasnio kako ga prevazići. Gary V. nam poručuje da su društvene mreže toliko jak alat koji nam omogućava da na najlakši način ostvarimo poslovni uspeh ukoliko posedujemo unikatnu priču i kvalitet bez obzira na spoljne uticaje i okruženje u kome živimo. Više nije bitno odakle ste i gde živite već kako razmišljate i da li na probleme gledate kao na prepreke ili na izazove.

Digital ruši nama poznate granice
Pored Panda i Centralnog stejdža pažnju je privukao i Sportski stejdž, na kome su glavne zvezde bili bivši fudbaleri Ronaldinjo, koji je predstavio svoju fudbalsku akademiju i online rijaliti platformu „Zoome” i Luis Figo, sa start up projektom „Dream football”, koji omogućava fudbalerima (profesionalnim i amaterskim) širom sveta da postave svoj video i lakše zapadnu za oko skautima poznatih fudbalskih klubova. Time se ukida distanca između mladih talenata i velikih timova, te se brže dolazi do profesionalne karijere, a šanse su iste za sve, što doprinosi fer selekciji.

Budućnost vožnje
Nezaobilazna tema o kojoj se dosta pričalo na ovogodišnjem Web summitu su autopilot automobili. Iz BMW-a su predstavili video koji pokazuje kako automobil detektuje put ispred sebe, druge automobile, pešake, prepreke na putu i sl. Iako se vidi da su daleko odmakli u ovoj oblasti, ljudi iz BMW-a su pozvali startupove da ponude ideje proizvođačima automobila kako bi se ovaj koncept što pre našao na ulicama, a kako su najavili, prvi ovakvi četvorotočkaši pojaviće se za pet godina.

U izboru za CEO godine pobedio je Elon Musk, vizionar iz kompanije „Tesla”, što autoindustriju stavlja na prvo mesto po uvođenju novih tehnologija u stvarnu upotrebu.

Finale Web summita označilo je uzbudljivo i neizvesno takmičenje startupova. Bilo je mnogo dobrih ideja, ali je nagradu od 100.000 evra odneo danski startup Kubo Robot. Kubo je edukatovni robot i platforma čiji je cilj da učini mališanima učenje zabavnim i da kroz igru savladaju programiranje, muziku, matematiku itd.

Lisabon se pokazao kao izuzetan domaćin i sve je u ovom brdovitom gradu bilo podređeno posetiocima Web summita. Može se reći da se svet tehnologije zaljubio u portugalsku prestonicu kako zbog prirodnih lepota, blizine plaža za surf koje avanturisti obožavaju, lepog vremena u kasnu jesen, tako i zbog ljubaznih domaćina, ali i velikog broja obrazovanih pojedinaca, volontera i pristupačnih cena. Dogovor je da se svi sretnu ponovo za 365 dana na istom mestu, ali sa novim idejama na kojima sada treba vredno i odgovorno raditi.

Piše: Petar Vlaisavljević, SEM Specialist u agenciji Drive

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!