today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: U ovoj godini očekuje se rast globalne oglašivačke potrošnje za 12,6%

SVET – Globalna oglašivačka potrošnja ostvariće 12,6% rasta u ovoj godini i time dosegnuti iznos od 665 milijardi američkih dolara, što je više od prvobitno prognoziranih 6,7%. Razlog tome je izuzetan oporavak industrije, navodi se u izveštaju WARC-a.

U 2022. godini je predviđen dodatni rast od 8,2% što će značiti da će potrošnja iznositi 700 milijardi američkih dolara.

Novo kvartalno istraživanje pokazalo je da je oglašivačka potrošnja u drugom kvartalu 2021. godine porasla za 23,6% što je 157,6 milijardi američkih dolara, novi rekord za drugi kvartal i najveći porast u poslednjoj deceniji.

Istraživanja, koja su danas i objavljena, pokazuje razmeru recesije koja je zadesila industriju u 2020. godini. Dok je totalna potrošnja pala za 5,4%, otprilike polovinu od predviđenog, potrošnja na offline medije kao što su print, radio, TV i bioskopi pala je za jednu petinu ili 63 milijarde američkih dolara, što je jedan od najvećih padova u ovom sektoru u 40 godina WARC-ovog istraživanja.

Online potrošnja je ipak porasla za 9,4% (29,2 milijarde američkih dolara) u prošloj godini, podstaknuta porastom e-commerca, društvenih mreža i online video investicija.

Online mediji su prošle godine, u raspodeli budžeta u automobilskoj i finansijskoj kategoriji stekli 10 procentnih bodova, stopu rasta koja je dvostruko veća od proseka pre pandemije.

Ceo izveštaj pronađite na ovom linku.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!