SVET – Globalna oglašivačka potrošnja ostvariće 12,6% rasta u ovoj godini i time dosegnuti iznos od 665 milijardi američkih dolara, što je više od prvobitno prognoziranih 6,7%. Razlog tome je izuzetan oporavak industrije, navodi se u izveštaju WARC-a.
U 2022. godini je predviđen dodatni rast od 8,2% što će značiti da će potrošnja iznositi 700 milijardi američkih dolara.
Novo kvartalno istraživanje pokazalo je da je oglašivačka potrošnja u drugom kvartalu 2021. godine porasla za 23,6% što je 157,6 milijardi američkih dolara, novi rekord za drugi kvartal i najveći porast u poslednjoj deceniji.
Istraživanja, koja su danas i objavljena, pokazuje razmeru recesije koja je zadesila industriju u 2020. godini. Dok je totalna potrošnja pala za 5,4%, otprilike polovinu od predviđenog, potrošnja na offline medije kao što su print, radio, TV i bioskopi pala je za jednu petinu ili 63 milijarde američkih dolara, što je jedan od najvećih padova u ovom sektoru u 40 godina WARC-ovog istraživanja.
Online potrošnja je ipak porasla za 9,4% (29,2 milijarde američkih dolara) u prošloj godini, podstaknuta porastom e-commerca, društvenih mreža i online video investicija.
Online mediji su prošle godine, u raspodeli budžeta u automobilskoj i finansijskoj kategoriji stekli 10 procentnih bodova, stopu rasta koja je dvostruko veća od proseka pre pandemije.
Ceo izveštaj pronađite na ovom linku.