today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: Svega 18% agencija spremno za GDPR!

SVET – Efikasnije upravljanje podacima ključni je prioritet za brendove u 2018. godini, zaključak je Toolkit 2018 izveštaja koji je pripremio WARC nakon anketiranja preko 600 marketinških i oglašavačkih stručnjaka širom sveta.

Brendovi će morati da budu disciplinovaniji, da imaju proaktivniji pristup u upravljanju podacima. Predstojeće uvođenje Opšte uredbe o zaštiti podataka Evropske unije (GDPR), koja će stupiti na snagu 25. maja 2018., verovatno će imati značajan uticaj na način na koji kompanije pohranjuju i koriste podatke o potrošačima. Sa uvođenjem GDPR, svaka kompanija – bez obzira na to gde se nalazi ili gde joj je sedište – a koja poseduje informacije o državljanima Evropske unije, biće predmet strogih novih zakonskih regulativa koje se tiču korišćenja ličnih podataka.

Toolkit 2018 je otkrio i jedan zastrašujući podatak. Naime, industrija je uglavnom nespremna za nove načine rada pod GDPR-om. Na globalnom nivou, samo mala broj ispitanika – 22% brendova i 18% agencija – kažu da su spremni za ovu promenu.

Pored toga, 55% brendova i 59% agencija reklo je da će staviti prioritet na prikupljanje uvida iz ‘big data’ podataka. Samo 25% evropskih ispitanika u anketi smatraju da su spremni za GDPR. U ostatku sveta, samo 12% kaže da su spremni, uprkos činjenici da će GDPR uticati na sve kompanije koje imaju potrošače u EU.

Više informacija i ceo izveštaj pogledajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!