today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: Marketer’s Toolkit 2019

SVET – WARC je objavio svoj Marketer’s Toolkit 2019, godišnji izveštaj u kome su navedeni prioriteti i izazovi sa kojima će se suočavati brendovi u narednoj godini – kao i smernice o tome kako odgovoriti na njih.

Izvještaj je usredsređen na istraživanje više od 800 marketinških i oglašavačkih stručnjaka iz celog sveta i detaljno se bavi strateškim prioritetima, tehnologijama i medijskim izazovima. U izveštaju su uključeni i intervjui s devet vodećih marketera, kao što su Fernando Machado (Burger King), Freddie Covington (APAC Visa), Mark Evans (Direct Line) i Lisa Ronson (Tourism Australia), kao i primeri, najbolje prakse i elaborat šta svi ovi izazovi znače za brendove, vlasnike medija i agencije.

Strateški prioriteti: Iskustvo će definisati marketinške agende, i usloviće tehnološke investicije
Marketeri će raditi na boljim korisničkim iskustvima (CX), kako online tako i offline, što će biti ključno za pokretanje rasta i vraćanje poverenja u brendove. Konkretno, ove aktivnosti će odgovarati na disrupcije u kategorijama od strane tzv. „direct-to-consumer“ brendova. Ovakva agenda znači da će ulaganja u tehnologije biti usredsređena na podatke, posebno na načine na koje se podaci mogu koristiti za podsticanje relevantnosti i personalizacije u komunikacijama.
Ključni podaci koje je WARC izdvojio: 61% agencija i 52% brendova navode CX kao najvažniju digitalnu transformaciju za poslovanje u 2019. Samo 15% brendova smatraju da je njihovo korisničko iskustvo jednoobrazno na svim kanalima.

Tehnologije: Glasovne i tehnologije plaćanja dobijaju na značaju, ali opada interes za AR i VR
U poređenju s rezultatima prošlogodišnjeg Toolkit izveštaja, ove godine više je interesa među marketerima za glasovne tehnologije, posebno za glasovna pretraživanja, a raste i interes za tehnologije plaćanja jer brendovi sve više razmatraju širenje u e-trgovinu. S druge strane, manje je interesa u oblastima kao što su proširena i virtuelna stvarnost, gdje i dalje postoji potreba za „ubitačnom“ marketinškom primenom. Ključni WARC podaci su: 29% brendova navode glas kao prioritet za 2019., što je za 12% više nego u prošlogodišnjem istraživanju; 23% ih navodi AR/VR kao prioritet, što je pad za 13%.

Media: Platforme za video i pretraživanje trebale bi imati koristi od promena u medijskim planovima
Video, pretraživanje i mobilni uređaji zabeležiće nastavak rasta marketinških ulaganja. Instagram i YouTube bi trebali imati koristi od šireg trenda prebacivanja budžeta ka videu (iako se čini da interes marketera za Snapchat opada). Takođe, marketeri izgleda pozitivno reagiraju na rast Amazona kao platforme za pretraživanje, pri čemu većina planira povećati ulaganja na ovu e-trgovinu. Ključni WARC podaci: 79% marketera očekuje povećanje njihovih budžeta za online video; 69% planira povećati ulaganja na Amazon.

WARC-ov Marketer’s Toolkit 2019. sažetak dostupan je ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!