SVET – U svom najnovijem izveštaju o globalnim trendovima oglašavanja, Global Ad Trends, koji uzima u obzir moguća ulaganja u oglašavanje na 96 tržišta širom sveta, WARC predviđa da će godišnji rast globalnog ulaganja u oglašavanje ove godine iznositi 4,7%, te da će dosegnuti ukupnu vrednost od 572 milijarde dolara pre kraja godine.
Projekcije za celu 2018. su optimistične zahvaljujući Zimskim olimpijskim igrama u PyeongChangu, FIFA svetskom prvenstvu u fudbalu, te izborima u Americi. WARC je takođe uzeo u obzir stabilizaciju vrednosti dolara na tržištima u nastajanju. U Severnoj Americi se tako očekuje rast od 5%, što je iza 6% predviđenih za Azijsko-Pacifičku regiju, ali i daleko ispred 2,6% rasta koji se očekuje u Evropi.
Mobilni uređaji će i dalje biti ključni pokretač rasta, budući da je njihov udeo u globalnom oglašavanju porastao za 5,9% tokom 2017. godine (na ukupnih 20,6% udela u ukopnom ulaganju u oglašavanje). 45% tog tržišta dolazi iz SAD-a.
Još nekoliko predviđenih trendova prepoznatih u Global Ad Trends izveštaju:
- 0% rast u globalnom ulaganju u oglašavanje protekle godine, na ukupnih 546 milijardi dolara
- 7% predviđeni rast za 2018. godinu, kada će globalno ulaganje u oglase dostići 572 milijarde dolara
- 18% udeo oglašavanja u pretragama u 2017.
- 40% prosečna stopa rasta ulaganja u online video oglašavanje od 2013.
- 61% globalnog ulaganja u oglašavanje u 2017. (334.1 milijarde USD) otišlo je u tradicionalne medije.
WARC Data usluga je dostupna isključivo putem pretplate na sajtu https://www.warc.com/data