Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

WARC: Efikasni trendovi u medijskim strategijama

SVET – WARC je objavio svoj najnoviji Media Strategy Report 2018, koji ističe ključne trendove u medijskoj strategiji. U izveštaj su navedeni sledeći trendovi:

Integracija stvara inovativnost: Unutar integrisanih kampanja postoji ogroman opseg inovacija, pri čemu svaki kanal ne samo da koristi svoje prednosti, nego i jača uloge drugih kanala.  Društveni mediji i online video bili su najčešći pomoćni mediji za integrisane kampanje u 2017, a televizija je ostala najpopularniji vodeći medij. Ovo je potvrdilo i istraživanje WARC-a i njihovog konsultanta Petera Fielda koji je identifikovao društvene medije kao katalizator u medijskim mixovima.

Podaci – programatik i personalizacija: Programatik je evoluirao iz čisto efikasne kupovine u jedan sofisticiran metod pružanja personalizovanog ili visoko relevantnog marketinga. Programatik ubrzano postaje standard i pomaže u uspostavljanju detaljnijeg targetiranja.

Partnerstva: sadržaj i slavni donose uspeh: Za efikasna partnerstva i sponzorstva, sve se vrti oko visokokvalitetnog sadržaja koji ispunjava ciljeve obe strane. Slavne osobe su i dalje najpopularnija kreativna strategija kada su u pitanju partnerstva i sponzorstva.

Tehnologija: izgradnja emocionalnog kapitala: U 2017. bilo je manje kampanja nego u 2016. za koje je korišćena tehnologija bila sama sebi svrha. Mnogo više je truda uloženo u razmišljanje šta bi se moglo postići njima. To je pomoglo u uspostavljanju efikasnije upotrebe tehnologije kao alata za pomoć brendovima da postignu i komercijalne i društvene ciljeve.

Kompletan 2018 Media Strategy Report dostupan je na warc.com. 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!