today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#WakeUpCall: Ovakva vremena podstiču kreativnost i tada se stvaraju velika dela i pravi razlika!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Miloje Sekulić, suvlasnik agencije Homepage Creative. Digital.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Agencija Homepage je od četvrtka, 12. marta, prešla na dobrovoljni #STAYHOMEpager režim rada. Zaposlenima koji koriste gradski prevoz i onima koji su smatrali da su u povišenom riziku omogućeno je da rade od svojih kuća. Timske sastanke smo smanjili na minimum, i po učestalosti, i po broju prisutnih, a sa klijentima smo se mahom usaglasili da sastanke obavljamo u virtuelnom prostoru. Kada su državni organi doneli preporuku da se ovaj način obavljanja rada primeni gde god je to moguće prešli smo na njega u potpunosti.

Sasvim smo operativni i funkcionalni, u redovnom i bliskom kontaktu sa klijentima. Sve što je planirano obavlja se u potpunosti, a javljaju se i nove inicijative kao što su izrade interaktivnih multimedijalnih vodiča za ponašanje u ovoj situaciji. Vodiči su namenjeni kako za internu komunikaciju klijenata sa zaposlenima, tako i za komunikaciju usmerenu ka eksternim javnostima.

Procesi rada ne smeju da budu ometeni, pošto nam to, uostalom, nalažu postulati tržišne utakmice u kojoj smo. Sem toga svesni smo da smo, kao uslužna delatnost, sada neophodni našim partnerima iz privrede i tu smo da se zajedno borimo kako za njihovu, tako i za našu likvidnost.

Ovakav način rada je moguće sprovoditi kada situacija to nalaže i u određenim okolnostima (na primer rad sa dobavljačima), ali se potvrdila naša teza da je za rad u kreativnoj industriji F2F kontakt neophodan. Osnovni „sastojci“ kreativnog rada su emocije, energija i inspiracija, a sredstva rada na daljinu, koliko god usavršena bila, kao Zoom koji sada koristimo, ipak ih teže prenose.

Da bismo održali dobru atmosferu i podržali se međusobno svakog radnog dana od 9.30 do 9.45h zajedno „pijemo timsku kaficu” i tom prilikom pričamo o svemu sem o poslu. Pridruže nam se deca, kućni ljubimci, … slika koju vam šaljem je odatle. Pokrenuli smo i interni projekat #STAYHOMEpager kojim podstičemo sebe i druge na pridržavanje pravila koja sada moraju da važe.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Svaka organizacija i njen uspeh je pre svega definisan ljudima, tj. timom koji radi u njoj. Kriza će proći, kao što su prošle i sve druge, ono što na kraju ostaje je tim. Čvrst, jak, i uigran tim sa puno iskustva i znanja će uvek na kraju pobediti sve što se stavi pred njega.

Mi, kao organizacija koja je sačinjena prvenstveno od odličnih ljudi, profesionalaca u svom poslu, daćemo sve od sebe da tim ostane na okupu. Na kraju ove godine slavićemo zajedno i uspešnu borbu sa ovom situacijom, kao i lansiranje novih projekata na kojim nastavljamo da radimo dok traje ovo vanredno stanje.

Pre velikih poslovnih uspeha koji nas očekuju u ovoj godini, prvo moramo da ostanemo kod kuća i ponašamo se odgovorno prema sebi i drugima, zato #STAYHOMEpager!

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Kako bismo ublažili gubitke i sačuvali radna mesta država bi trebala da reaguje u skladu sa situacijom i podnese deo gubitaka koje trpi privatni sektor. Prvenstveno to treba da se učini kroz oslobađanja od poreza na dohodak i zdravstveno osiguranja zaposlenih. Takođe, neophodno je i uvođenje subvencionisanih kredita za privredu, kako bi se udarac na privredu ublažio i podelio na duži vremenski period bez dodatnog tereta kamata.

Kreativna industrija najviše može da doprinese kroz odgovorno ponašanje prema svojim klijentima i kroz pomoć u komunikaciji ključnih poruka Vlade za suzbijanje pandemije. Ovakva vremena podstiču kreativnost i tada se stvaraju velika dela i pravi razlika. Verujemo da će biti tako.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!