Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Vreme komunikacija u pravom smislu tek počinje!

Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala, specijalno za Marketing mrežu govori šta nas ove godine očekuje u Rovinju, da li nastavljaju u istom pravcu brendirajući Weekend kao regionalni festival dobre zabave i osećaju li se razlika među zemljama u regionu kada govorimo o tržištu marketinških komunikacija.

Na nedavno održanoj press konferenciji najavili ste veliki broj zanimljivih predavanja i panela, ali i veliki broj učesnika i gostiju. Koja tema će dominirati na 6. Weekend Media Festivalu?
Tako je. I ove nas godine očekuju zaista jedinstveni, zanimljivi, a pre svega, stručni predavači i panelisti. Verujem da će svojim stavovima, ekspertizom i iskustvima mnoge podstaknuti na razmišljanje, a to je jedan od ciljeva festivala. Širiti horizonte, upoznavati se s novim ljudima iz poslovnog okruženja, učiti na njihovim primerima, zapravo, rekao bih, cilj je biti i ostati informisan. Program Weekenda baziran je na dva nivoa, jedan je globalni, u sklopu koga dovodimo stručnjake koji će nam preneti najzanimljivija znanja i trendove iz sveta u prošloj godini i onaj lokalni, gde okupljamo sve ključne aktere industrije. Nismo se želeli voditi samo jednom temom, već želimo raspravljati o onome što smatramo bitnim i u trendu u godini do Weekenda. Trendovi se menjaju, kreativnost naših kolega je ponekad zapanjujuća i upravo iz tog razloga želimo biti jedinstveno mesto na kojem se jednom godišnje raspravljaju ključne teme industrije.

Ove godine program Weekenda upotpuniće i novi formati – dodela nagrada SoMo Borac, kao i druga po redu regionalna revija kreativnosti BalCannes i Pogled preko plota. Da li organizatori Weekend Media Festivala planiraju širenja koncepta, pa samim tim i privlačenje šire ciljne grupe?
Koliko god ne želimo menjati dosadašnju praksu koja se pokazala odličnom, ipak je važno razmišljati o osvežavanju programa i uvođenju noviteta. Tako ćemo i ove godine, nakon prošlogodišnjeg uspešnog početka, ići sa serijom brzih i kratkih pregleda stanja na tržištima regije, te će Pogled preko plota ugostiti šest stručnjaka koji će nam preneti šta se sve događalo od poslednjeg Weekenda. Kao što ste spomenuli, tu je i BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija u saradnji sa HURA-om, za koju očekujemo još više prijava. Godinama smo gurali start-upove koji su danas postali mainstream, pa smo ove godine odlučili biti domaćini dodele nagrada za područja social i mobile koju organizira Plan B, u saradnji s Gingernetom i Jasno&Glasno. Ovo su neki noviteti koje smo do sada objavili, a ostale ćete čuti uskoro.

Weekend mnogi pamte po odličnim žurkama i prijatnoj atmosferi. Hoće li Weekend Media Festival nastaviti da razvija svoj imidž u istom pravcu kao i ranijih godina, brendirajući sebe, između ostalog, kao regionalni festival dobre zabave?
Na krilima odlične atmosfere ostvarene svih ovih godina, u istom tonu nastavljamo i dalje. Čak šta više planiramo neke promene u konceptu koje će garantovati još bolju zabavu. Da biste se uverili jesmo li u tome i uspeli, pozivam vas da nam se pridružite u Rovinju i ostanete malo duže budni.

Weekend Media Festival šesti put u Rovinju, prvi put u Europskoj uniji. Hoće li ta činjenica nešto promeniti?
Ulazak Hrvatske u Evropsku uniju sigurno je jedna od top tema ovoga leta. Ideja da i mi damo prostora toj temi na Weekendu nametnula se sama od sebe. Biće zanimljivo čuti što o tome misle i oni koji su veliki zagovornici Unije i oni suprotnog mišljenja. Predstavili smo gostovanje i Nicolasa Kfurija, vrhunskog marketinškog stručnjaka koji će govoriti o tome kako su društveni mediji promenili marketing. Dotaknućemo se i finansijske industrije gde imamo zanimljivih promena u tehnološkom smislu. Biće i nekoliko radionica za sve koji žele raditi na novim znanjima. Cilj je zapravo vrlo jednostavan – nećete se moći odlučiti šta želite slušati.

Iz godine u godinu na Weekend dolazi veliki broj agencija, oglašivača, medija iz celog regiona… Osećaju li se razlika među zemljama u regionu kada govorimo o tržištu marketinških komunikacija?
Prošlogodišnji Weekend je ugostio oko četiri hiljade učesnika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Evrope i Amerike, među kojima je bilo oko 500 akreditovanih novinara i više od 100 predavača i panelista iz cele regije. Situacija na tržištu svakako nije dobra što se jako odražava i na komunikacijsku industriju. Trenutno smo u razdoblju preslagavanja koje se jako vidi i na tržištima marketinga i komunikacija, a podstaknuto uticajem tehnologije. Kako će sve to izgledati u budućnosti možemo samo nagađati. Vreme komunikacija u pravom smislu tek počinje, ali sigurno na nekim drugim osnovama i s drugačijim poslovnim modelima. Možemo reći da živimo u zanimljivim vremenima, a zanimljiva vremena nikad nisu jednostavna. Iste teške procese prolazimo i u ovoj regiji i trudimo se pratiti promene koje se događaju globalno. Na malim tržištima bez puno kapitala to nije jednostavno. Ipak, ima dosta zanimljivih i pozitivnih primera, pa treba biti oprezno optimističan.

Autor: Ivana Parčetić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!