Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB iz Beograda, specijalno za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
„Već tradicionalni poziv na učešće na BalCannesu istovremeno je i podsetnik da je vreme da premotate proteklu godinu: šta ste planirali, a šta uradili, za šta ste se borili a šta ostvarili.
Zašto odvojiti vreme za brisanje prašine sa arhiviranih foldera i razmišljanje – šta podeliti sa kolegama tokom BalCannesa? Možda zato što nije mali izazov prepakovati nedelje ili mesece rada, truda, znoja, suza i krvi u prezentaciju od 180 sekundi?
Svakako zato što ste u protekloj godini sasvim sigurno kreirali i realizovali barem jednu kampanju na koju ste ponosni i koju želite da podelite sa onima koji je možda nisu videli. Ili zato što ste materijalizovali barem jednu ideju koja će biti izazov i podsticaj drugima da u narednoj godini budu hrabriji, nekonvencionalniji ili – sigurniji u odluke koje donose i put kojim su krenuli.
Zato što ste tokom protekle godine uradili nešto što će i Vas, kao i sve u sali podsetiti da je ova profesija, odnosno zanat kojem ste posvećeni – jedan od najlepših, najzabavnijih i najturbulentnijih na svetu. Zato što su smeh i čestitke kojim će Vas prijatelji i kolege nagraditi u velikoj sali tokom BalCannesa vredniji i dragoceniji od nekih festivalskih nagrada.
Konačno – zato što jedva čekamo da Vam aplaudiramo. Dovoljno? Vidimo se u Rovinju!“