today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vrednost globalne marketinške industrije procenjena na 1,7 biliona dolara!

SVET – Pravi opseg globalne marketinške industrije objavljen je u najnovijem istraživanju koje zaključuje da ovaj sektor sada vredi 1,7 biliona dolara globalno, što je daleko više od prethodnih procena.

Izveštaj koji su objavile kompanije Redburn i PwC naime tvrdi kako je ova impresivna brojka pod stalnim turbulencijama, posebno u oblasti medija, koji iz godine u godinu beleže pad udela u ukupnim ulaganjima. Takođe, očekuje se da će tradicionalne agencija imati više problema u budućnosti nego što se ranije mislilo.

U nastojanju da objasne veliku razliku u procenama, Redburn i PwC se upustio u proučavanje svih tradicionalnih plaćenih i digitalnih medija, uz spostvene medije, plaćene promocije, prodaju i ulaganja u tehnologiju podataka i marketinga kako bi došli do ove cifre.

Zaključak istraživanja je da su plaćeni mediji, u smislu udela u ukupnim ulaganjima, pali sa 42% u 2015. na samo 37% u 2018. Ovaj novac je preusmeren prema sopstvenim medijima i marketinškim tehnologijama. Još jedan trend koji su autori identifikovali bio je sklonost ka call-to-action aktivnostima nauštrb brend marketinga, s potencijalno negativnim posledicama za neke tradicionalne poslovne modele.

Više informacija pročitajte OVDE.

Foto i izvor: The Drum

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!