SVET – Pravi opseg globalne marketinške industrije objavljen je u najnovijem istraživanju koje zaključuje da ovaj sektor sada vredi 1,7 biliona dolara globalno, što je daleko više od prethodnih procena.
Izveštaj koji su objavile kompanije Redburn i PwC naime tvrdi kako je ova impresivna brojka pod stalnim turbulencijama, posebno u oblasti medija, koji iz godine u godinu beleže pad udela u ukupnim ulaganjima. Takođe, očekuje se da će tradicionalne agencija imati više problema u budućnosti nego što se ranije mislilo.
U nastojanju da objasne veliku razliku u procenama, Redburn i PwC se upustio u proučavanje svih tradicionalnih plaćenih i digitalnih medija, uz spostvene medije, plaćene promocije, prodaju i ulaganja u tehnologiju podataka i marketinga kako bi došli do ove cifre.
Zaključak istraživanja je da su plaćeni mediji, u smislu udela u ukupnim ulaganjima, pali sa 42% u 2015. na samo 37% u 2018. Ovaj novac je preusmeren prema sopstvenim medijima i marketinškim tehnologijama. Još jedan trend koji su autori identifikovali bio je sklonost ka call-to-action aktivnostima nauštrb brend marketinga, s potencijalno negativnim posledicama za neke tradicionalne poslovne modele.
Više informacija pročitajte OVDE.
Foto i izvor: The Drum