Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vrednost globalne marketinške industrije procenjena na 1,7 biliona dolara!

SVET – Pravi opseg globalne marketinške industrije objavljen je u najnovijem istraživanju koje zaključuje da ovaj sektor sada vredi 1,7 biliona dolara globalno, što je daleko više od prethodnih procena.

Izveštaj koji su objavile kompanije Redburn i PwC naime tvrdi kako je ova impresivna brojka pod stalnim turbulencijama, posebno u oblasti medija, koji iz godine u godinu beleže pad udela u ukupnim ulaganjima. Takođe, očekuje se da će tradicionalne agencija imati više problema u budućnosti nego što se ranije mislilo.

U nastojanju da objasne veliku razliku u procenama, Redburn i PwC se upustio u proučavanje svih tradicionalnih plaćenih i digitalnih medija, uz spostvene medije, plaćene promocije, prodaju i ulaganja u tehnologiju podataka i marketinga kako bi došli do ove cifre.

Zaključak istraživanja je da su plaćeni mediji, u smislu udela u ukupnim ulaganjima, pali sa 42% u 2015. na samo 37% u 2018. Ovaj novac je preusmeren prema sopstvenim medijima i marketinškim tehnologijama. Još jedan trend koji su autori identifikovali bio je sklonost ka call-to-action aktivnostima nauštrb brend marketinga, s potencijalno negativnim posledicama za neke tradicionalne poslovne modele.

Više informacija pročitajte OVDE.

Foto i izvor: The Drum

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!