Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Vredni ljudi su ključ uspeha svakog biznisa

Nataša Mitrović, CEO u Why Not Agency, govorila je za Marketing mreža magazin o svom profesionalnom putu, ulasku na srpsko tržište i rebrendiranju agencije.

Studirali ste u Beču, Ženevi i Madridu. Ipak, odlučili ste da karijeru gradite na Balkanu. Zašto?

Život u ovim interesantnim gradovima, mene klinku sa Balkana, koja sanja velike snove, obeležio je na mnogo načina. To evropsko iskustvo naučilo me je važnim lekcijama koje su se u godinama koje su usledile pokazale veoma korisnim. Odabravši da se i formalno obrazujem iz oblasti medijskih komunikacija na prestižnim univerzitetima, dalo mi je veliku motivaciju i hrabrost u planiranju i realizaciji vizije koju sam imala, a to je bilo otvaranje agencije.

Prve poslovne korake napravila sam daleko od kuće. Vrlo brzo sam uvidela da znanje koje sam stekla mogu da usmerim na domaće tržište i doprinesem unapređenju struke. Da najpre tu ostavim trag, a onda i sa takvim iskustvom krenem u osvajanje sveta.

Ko vam je bio najveći uzor i podrška na samom početku karijere? Da li možete da istaknete ključne lekcije koje ste naučili od te osobe?

Divim se pojedinim ljudima iz različitih profesija i volim da poslušam njihove savete i upoznam se sa načinom koji su oni izabrali za dostizanje uspeha. Kada je u pitanju naša industrija, ne mogu da ne pomenem svog partnera, ali i mentora Mišu Lukića, koji nesebično deli znanje i iskustvo sa mnom. Miša me naučio da kreativnost nije samo cilj po sebi, nego da ona mora da služi i klijentima ili tržištu.

Vaš prvi poslovni potez bilo je otvaranje agencije u Cirihu i Banjaluci sa idejom da radite za inostrane klijente angažujući kreativce sa Balkana. Kako je sve počelo i kada se desio prelomni momenat?

Po završetku master studija na IE University u Madridu bilo je vreme da se donesu neke važne odluke. Tada sam znala da ne želim da idem u korporaciju i da zaista želim da radim agencijski posao. Napravila sam strategiju poslovanja, uvezala se sa budućim partnerom iz Švajcarske, te povezala lokalnu pamet i kreativnost sa potrebama švajcarskih klijenata. Prelomni trenutak je zapravo bio COVID-19 i pokretanje agencije u Srbiji. Sve ostalo je istorija.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

 

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!