today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vrag nikada ne spava!

REGION – Osećaš se dobro? Odlično! No, kako bi rekla tvoja baka – vrag nikad ne spava! Popularna uzrečica poslužila je kao inspiracija za novu kampanju hrvatske agencije Grey za Wiener dopunsko zdravstveno osiguranje.

„Razmišljajući o našoj ciljnoj grupi uočili smo da ih upravo njihova dob (i zdravlje koje obično ide uz mladost) čini nezainteresovanim za dopunsko zdravstveno osiguranje. Oni nikad ne idu kod doktora, samouvereni su i ponašaju se kao da će zauvek biti mladi i zdravi. Kod njih nagovaranje ne pali, tako da smo se odlučili za suprotni pristup – složiti se s njima! S jedne strane odgovaramo ih od dopunskog, a s druge pokažemo, uz dozu humora, da bi im ipak moglo zatrebati“, kaže Martina Pavić, kreativna direktorica agencije Grey Zagreb.

“Uz podršku klijenta koji je hrabro pristao da u reklami kažemo: ne treba vam dopunsko osiguranje, krenuli smo rušiti jednu po jednu barijeru, odnosno uverenja kako se bolest i nezgode događaju nekom drugom ili kako zdravima osiguranje ne treba… Želimo doći do tačke u kojoj je naša ciljna grupa, ne uplašena, već osvešćena, zainteresovana, te spremna i na ovaj način preuzeti odgovornost za sebe i svoje zdravlje“, kaže Pavić.

Prvi val kampanje već je započeo i barijere su se već počele rušiti.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!