today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

VR i NBA – Najbliže što smo prišli teleportu

Otići na utakmicu ili namestiti fotelju? Skakati i pevati na tribini sa hiljadama ljudi ili otvoriti pivo, podići noge na sto i posmatrati meč? Dilema, koju svaki navijač ima s vremena na vreme, postaće „trilema“ ove sezone širom Sjedinjenih Američkih Država. Naime, NBA je objavila vest da će u saradnji sa kompanijom NextVR prenositi jednu utakmicu nedeljno u virtuelnoj realnosti tokom sezone 2016/17.

Premda ovo neće biti prvi prenos sportskog događaja u virtuelnoj realnosti, čitava priča je značajna iz nekoliko razloga. Dok su prethodni prenosi i pokušaji uglavnom bili siromašniji za komentare i grafiku tokom meča, a nudili su prikaz meča iz samo jednog ugla, ovoga puta to neće biti slučaj. Kao i televizijske kamere, VR oprema će biti raspoređena po čitavoj hali, tako da će nuditi bolji i kompletniji doživljaj gledaocima. Takođe, prenose će pratiti komentator, analitičar i reporter pored terena. Dakle, čitava koncepcija je podignuta na jedan viši nivo – NBA je prva profesionalna liga spremna za eksperimentisanje sa novim tehnologijama.

Ono što navijači mogu da očekuju jeste autentičan, intenzivan doživljaj koji će ponuditi ono najbolje od gledanja utakmice iz kuće i praćenja uživo. Za ekskluzivna mesta pored terena neće više biti potrebna gomila novca, već samo VR naočare. Dobro, i pretplata na NBA League Pass koja iznosi oko 200 dolara.

Mesta za oglašivače trenutno nema, pošto prvi prenosi neće sadržati nikakve reklame u pauzama. Međutim, mogućnosti za dobar advertajzing su ogromne, iako se u ovom trenutku ne zna kako bi sve to moglo da izgleda. Interaktivni advertajzing deluje kao vrlo primamljiva opcija, a gledaoci bi tokom pauze imali priliku da uživaju u raznovrsnom sadržaju.

Što se emitera tiče, oni nemaju razloga za brigu. Ukoliko se meč prenosi na lokalnoj ili regionalnoj televiziji, gledaoci neće moći da ga posmatraju uživo u VR-u. Kvalitet prenosa bi trebalo da bude na visokom nivou, a prethodni projekti i kredibilitet koji kompanija NextVR ima dosta obećavaju.

NBA je prva profesionalna liga koja je hrabro prihvatila i prigrlila ovakvu mogućnost prenošenja utakmica. NBA je, kao brend, oduvek težio hrabrim i kontraverznim odlukama u cilju podizanja popularnosti, a to su učinili i ovoga puta.

A kako iz same kompanije NextVR tvrde – VR je najbliže što smo prišli teleportovanju.

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Marko Jovanović, Copywriter, OvationBBDO

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!