Volkswagen je osvojio ukupno 23 nagrade – više nego bilo koji drugi automobilski brend – na 59. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu. Žiri se sastojao od 300 međunarodnih stručnjaka iz oblasti oglašavanja koji su izglasali brend Volkswagen za najbolji u industriji u osam kategorija.
Australijska reklamna kampanja o Volkwagen tehnologiji asistencije pri parkiranju i nemački spot „Don’t make up and drive“ su bili posebno uspešni, od kojih je svaki osvojio Zlatnog lava. „Oduševljeni smo uspehom koji smo ostvarili u Kanu“, rekao je Luca de Meo, direktor marketinga za VW Grupu i VW brend. „Osvojena 23 lava su veliki uspeh, kako za nas, tako i za naše agencije. Ove nagrade ističu dve ključne vrednosti brenda, a to su odgovornost i inovacije i ponovo potvrđuju našu posvećenost kreativnosti i inovativnosti, dok istovremeno nikad ne gubimo iz vida potrebe naših kupaca“.
Volkswagen kampanje nagrađene u Kanu obuhvataju kreativan rad iz Norveške, Velike Britanije, Australije, Švedske i Južne Afrike. „Nemački spot „Don’t make up and drive“ koji je izglasan za najbolji video u kategoriji „Cyber Lions“, odnosi se na aktuelnu temu: svake godine, stotine hiljada nezgoda širom sveta se dešavaju zato što se žene šminkaju u toku vožnje.