Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Voće „obukli“ u hulahopke!

SVET – Agencija Rapp UK osmislila je kampanju za Heist, a ideja je bila napraviti pomak od ustajalih šablona i klišea u ovoj kategoriji.

Heist je, s druge strane, želeo započeti razgovore o stvarima koje iritiraju one koji nose njihove čarape, na primer svrab i klizanje. Kako bi osigurali vidljivost i pokazali kako odskaču od drugih, odlučili su se da potpuno izmene konvencije u ovoj kategoriji proizvoda.

U kampanji za novu liniju hulahopki u veličinama od 4 do 24 britanski proizvođač Heist je odlučio zameniti ljudska tela raznim voćem. OOH kampanja se sprovodi na prometnim mestima u Londonu, a biće podržana i plaćenim postovima i oglasima na Facebooku i Instagramu.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!