Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Voće „obukli“ u hulahopke!

SVET – Agencija Rapp UK osmislila je kampanju za Heist, a ideja je bila napraviti pomak od ustajalih šablona i klišea u ovoj kategoriji.

Heist je, s druge strane, želeo započeti razgovore o stvarima koje iritiraju one koji nose njihove čarape, na primer svrab i klizanje. Kako bi osigurali vidljivost i pokazali kako odskaču od drugih, odlučili su se da potpuno izmene konvencije u ovoj kategoriji proizvoda.

U kampanji za novu liniju hulahopki u veličinama od 4 do 24 britanski proizvođač Heist je odlučio zameniti ljudska tela raznim voćem. OOH kampanja se sprovodi na prometnim mestima u Londonu, a biće podržana i plaćenim postovima i oglasima na Facebooku i Instagramu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!