Visoka strukovna škola za propagandu i odnose sa javnošću nastavlja da radi pod novim nazivom – Visoka strukovna škola tržišnih komunikacija (ŠTK). Promenom naziva žele da u fokus interesovanja stave komunikaciju, kao fenomen neprestane razmene energije među ljudima sa svih krajeva sveta, saopštili su iz ŠTK.
Posebno interesovanje programa ŠTK su tržišne komunikacije u poslovnom okruženju, koje svakodnevno postavlja nove izazove. Visoka stukovna škola tržišnih komunikacija, u okviru svog programa, nudi na izbor dva akreditovana studijska programa: Promocija i odnosi sa javnošću i Prevodilačke studije engeskog jezika.
Po završetku osnovnih trogodišnjih studija student stiče zvanje strukovni menadžer za promociju i odnose sa javnošću, odnosno, strukovni menadžer – prevodilac za engleski jezik. Četvrtu godinu čine specijalističke studije, posle kojih student stiče zvanje strukovni menadžer specijalista. Po završetku školovanja studenti mogu da se zaposle u kompanijama, medijima, reklamnim i PR agencijama i drugim institucijama u sektoru za komunikacije.
Više informacija pronađite na sajtu http://www.elitcollege.edu.rs/