Više filtera umesto ad blockera!

SVET – Kompanija Eyeo, vlasnik jednog od najpopularnijih programa za blokiranje oglasa Adblock Plus, sprovela je istraživanje koje je otkrilo da bi korisnici interneta radije imali opciju da filtriraju oglase koji im se prikazuju, a ne da ih u potpunosti blokiraju.

Istraživanje je naime pokazalo da korisnici razumeju važnost oglasa za izdavače, tako da 80% Britanaca prepoznaje važnost koju industrija oglašavanja ima u održavanju besplatnog interneta, ali kritikuju iritantno i prekomerno oglašavanje.

Eyeo veruje da ovi nalazi razbijaju predrasude da one koji se okreću adblockerima nije briga za to kako se izdavači finansijski održavaju.

Na pitanje zašto instaliraju softver za blokiranje oglasa, 71% ispitanika navelo je želju za izbegavanjem oglašavanja, dok je 49% njih navelo probleme sigurnosti i privatnosti.
Ohrabrujući nalaz ovog istraživanja za oglašivače je to da bi korisnici interneta bili spremni prihvatiti manje invazivne oblike oglašavanja u zamenu za veću kontrolu kako količine tako i kvaliteta oglasa koji im se prikazuju.

To znači da izdavači koji sprovode odgovorno oglašavanje možda imaju priliku da dopru do prethodno isključene publike. Autori izveštaja takođe upozoravaju da izdavači koji koriste tehnologije kojima zabranjuju pristup korisnicima ad blockera imaju veći rizik da će dodatno otuđiti posetioce.

Istraživanje je obuhvatilo 2.000 korisnika interneta u Velikoj Britaniji, od kojih 878 koristi softver za blokiranje oglasa.

Više informacija pročitajte OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari