today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Virtual Reality – sledeći veliki trend koji kuca na naša vrata

Virtuelna stvarnost (VR) vruća je tema u svetu tehnologije već godinama. No, iako se razvija možda nešto sporije nego što smo priželjkivali, konačno dobijamo sve više sadržaja, odnosno softvera, koji je uz hardver ključna stavka za budućnost VR-a.

Jedna od glavnih primena je i marketing, zbog čega polako viđamo sve više VR kampanja i u našem regionu. U zagrebačkoj agenciji Degordian otišli su i korak dalje – osnovali su poseban sektor samo za projekte virtuelne stvarnosti, o čemu je za Netokraciju pisao CEO ove agencije Tomislav Grubišić.

Već tokom 2015. godine bili smo svedoci VR kampanjama iz raznih industrija poput Volvo aplikacije za test vožnju ili aplikacije Marriott Visual Travel Teleporter.

Početkom ove godine McDonald’s je napravio zanimljiv VR headset od svojih Happy Meal kutija čime je potvrdio trend pretvaranja delova proizvoda u cardboard što je od svojih pakovanja učinila i Coca-Cola. Od putovanja i koncerata do pregledanja ili testiranja proizvoda i usluga, brendovi već koriste VR na razne načine kako bi se istakli pred konkurencijom i privukli potrošače. A takve kampanje polako dolaze i na naša tržišta.

Prema Juniperovom istraživanju, predviđeno je da će se do kraja 2016. godine globalno prodati više od 12 miliona headsetova, dok će do 2020. godine ta brojka dostići više od 30 miliona.

Ceo tekst pročitajte na sajtu Netokracije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!