REGION – Na Dane komunikacija 2014 koji se održavaju od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju dolazi Kris Hoet, direktor za digitalne medije agencije Duval Guillaume Modem iz Antwerpena. Duval Guillaume Modem je trenutno najpoznatija belgijska kreativna agencija koja u poslednje vreme osvaja najprestižnije nagrade na najvećim evropskim i svetskim marketinškim događanjima kao što su Eurobest i Cannes Lions na kojem su prošle godine osvojili 10 lavova, a godinu pre čak 15 nagrada.
Iz kreativne radionice Duval Guillaume Modem, a pod vodstvom Krisa Hoeta proizašli su neki od najuspešnijih virala u poslednjih nekoliko godina. Posebno velik interes izazvala je nagrađivana viralna kampanja „See how easily freaks can take over your life“ koju je Hoet radio za Udruženje belgijskih banaka. Cilj kampanje bio je demonstrirati kako podaci o određenoj osobi dostupni online mogu rezultirati krađom identiteta. Objavljeni viral podstaknuo je razmišljanja o tome kako pažljivo trebamo brinuti o zaštiti svojih online identiteta. Viral „Push to add drama“ iz 2012. napravljen za televizijsku mrežu TNT Benelux, a koji prikazuje što se događa nakon pritiska na crveno dugme postavljeno na prometna mesta u malim gradovima u Belgiji iznad kojih je postavljen natpis „Push to add drama“. Taj je viral u trenutku postao online hit sa preko 10 miliona pregleda u prvih 48 sati na YouTubeu, a do danas je zabeležio gotovo 50 miliona pregleda.
Sve informacije o Danima komunikacija, cenama kotizacija i prijavama dostupne su na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.