Stvoriti sadržaj koji će biti vredan “deljenja” i o kojem će se govoriti pravo je umeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom. Razvojem novih platformi i sofisticiranih tehnologija, viralne kampanje nametnule su se kao vrlo učinkovit način za komunikaciju s potrošačima i privlačenje njihove pažnje. No, kreirati dobar viral o kojem će se pričati i koji će zabaviti i “pridobiti” publiku nije nimalo jednostavan zadatak.
Ivan Šarić koji je nedavno postigao globalni uspeh svojim viralom „Hire me Jon Stewart“ izjavio je: “Trebaš proračunati celu kampanju. Ako negde skrene, da je možeš vratiti. Ako skrene u suprotnom smeru, a nisi to pre video, onda još bolje. To nije ono što mnogi misle – napraviću viralni video, staviću ga na YouTube i on će se sam proširiti. Nema šanse. Trebaš imati medije.”
Ako želite saznati kako i sami možete kreirati viral o kojem će se govoriti i koji će se deliti pridružite nam se na HURA-inoj tribini na temu virala koja će se odžati danas 8. maja u 20 sati u klubu Pepermintu.
Odabrane primere uspešnih, ali i manje uspešnih, virala komentarisaće Ivan Šarić, Davor Bruketa, Nebojša Grbačić i Davor Runje. Ulaz na tribinu je slobodan.
![Plakat_575px-212x300](https://marketingmreza.rs/wp-content/uploads/2021/12/Plakat_575px-212x300-1.jpg)