Fond za podršku investicija u Vojvodini – VIP fond zauzeo je treće mesto na konkursu za najbolji digitalni marketing regiona, koji je raspisao magazin (fDi Intelligence), deo Financial Timesa, saopšteno je danas na Internet stranici Vlade Vojvodine. Taj časopis analizira tržišta i pruža informacije onima koji promovišu svoju lokaciju, traže biznis lokaciju ili analiziraju trendove. VIP Fond se našao na listi pet najboljih IPA agencija u svetu (agencije za privlačenje stranih investicija) po načinu na koji na Internetu promovišu svoje regije.
Australijska agencija „Invest Viktorija“ je zauzela prvo mesto, kanadska (Nova Scotia Business) je druga, švedska agencija „Vesterboten investment ejdžensi“ je na četvrtom, a holandska (WestHolland Foreign Investment Agency) zauzela je petu poziciju na toj listi. fDi Intelligence, je analizirao digitalne marketinške kampanje i „onlajn“ promocije IPA, razvojnih ekonomskih agencija i drugih organizacija koje se bave privlačenjem stranih investicija, i to u više kategorija.
Ocenjivana je najbolja strategija u digitalnom marketingu, najbolji veb sajtovi, najbolja upotreba društvenih mreža, najinovativnija strategija u digitalnom marketingu, najbolje digitalne strategije gradova, najbolje digitalne strategije regija, najbolje digitalne strategije zemalja i najbolje digitalne strategije industrijskih zona.
Kako je objašnjeno, agencijama širom sveta poslat je upitnik o njihovim strategijama i inicijativama u digitalnom marketingu a stiglo je više od 50 prijava iz svih regiona sveta i organizacija koje predstavljaju investicione lokacije na svim nivoima (grad, regija, zemlja, industrijska zona).
Žiri je ocenjivao najpre upitnike, a potom i pregledao veb sajtove i profile agencija na društvenim mrežama. Priznanje za digitalni marketing rezultat je prepoznavanja VIP fonda da su dinamičan sajt, blog, aktivnost na društvenim mrežama i digitalni marketing danas najbolji način da se promovišu zemlja, region, grad ili mikro lokacija.
To priznanje stiglo je i zahvaljujući mnogobrojnim konkretnim aktivnostima VIP fonda u protekle dve godine kao što su promocija veb sajta i optimizacija za pretraživače, pokretanje kompanijskog bloga (blog. vip. org. rs) aktivni profile na društvenim mrežama, pojačana link strategija kroz razmenu linkova sa institucijama i organizacijama koje imaju iste ili slične ciljne grupe.
Izvor: RTV