today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vidimo se svakog dana, već 25 godina!

Na ulicama Beograda je, pre nekoliko nedelja, osvanula kampanja za imaginarne proizvode koji rešavaju još imaginarnije probleme na šaljiv i optimističan način. U pitanju je kampanja kojom se obeležava 25 godina postojanja firme Alma Quattro i realizovana je u saradnji sa agencijom Orange Studio koji je sa nama podelio kako je došao do kreativnog rešenja za kampanju, kao i svoje mišljenje o značaju dugoročnih partnerstava u današnjem svetu.

Na pitanje kako su došli do koncepta i kreativnog rešenja za ovu kampanju u Orange Studiju su rekli: „Kada smo dobili zadatak da osmislimo kampanju kojom Alma Quattro proslavlja 25 godina rada, znali smo da ponovo moramo da primenimo prepoznatljiv stil Orange studija, koji počiva na slobodi i hrabrosti u kreativnoj komunikaciji. Dobro poznajući klijenta, partnera sa kojim imamo dugogodišnju uspešnu saradnju, ali i samu prirodu spoljnjeg oglašavanja, hteli smo da kreiramo nešto što će svi primetiti, ali i nešto što će na najbolji način predstaviti Almu Quattro. Kako se radi o kompaniji koja je dostupna, inovativna, ljubazna, sa izraženom empatijom, preduzetničkog duha, pouzdan partner koji neguje i prepoznaje prave vrednosti, rešili smo da napravimo kampanju za nepostojeće proizvode koji u svima bude pozitivna osećanja, osmehe i sećanje na dobra vremena.“

Rešenja smo osmislili tako da upotrebom #vidimoseizaćoška nedvosmisleno ukazuju da se iza svakog ćoška nalazi upravo još jedan medij Alme Quattro (citylight, bilbord, scroll, reklamni stub ili bigboard). Izmišljeni proizvodi su duhoviti, zanimljivi, neobični, neočekivani i u nama bude neka lepa i optimistična sećanja. Ideja je potekla od činjenice da je Alma Quattro tu sa nama već 25 godina, i da se preko njenih formata predstavljaju različiti proizvodi i ulsuge potrošačima. Konceptualno, 25 proizvoda za 25 godina.

Kao ključnu poruku u komunikaciji definisali su: “VIDIMO SE SVAKOG DANA, već 25 godina. Alma Quattro.”

Više informacija o kampanji možete pročitati ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!