Na ulicama Beograda je, pre nekoliko nedelja, osvanula kampanja za imaginarne proizvode koji rešavaju još imaginarnije probleme na šaljiv i optimističan način. U pitanju je kampanja kojom se obeležava 25 godina postojanja firme Alma Quattro i realizovana je u saradnji sa agencijom Orange Studio koji je sa nama podelio kako je došao do kreativnog rešenja za kampanju, kao i svoje mišljenje o značaju dugoročnih partnerstava u današnjem svetu.
Na pitanje kako su došli do koncepta i kreativnog rešenja za ovu kampanju u Orange Studiju su rekli: „Kada smo dobili zadatak da osmislimo kampanju kojom Alma Quattro proslavlja 25 godina rada, znali smo da ponovo moramo da primenimo prepoznatljiv stil Orange studija, koji počiva na slobodi i hrabrosti u kreativnoj komunikaciji. Dobro poznajući klijenta, partnera sa kojim imamo dugogodišnju uspešnu saradnju, ali i samu prirodu spoljnjeg oglašavanja, hteli smo da kreiramo nešto što će svi primetiti, ali i nešto što će na najbolji način predstaviti Almu Quattro. Kako se radi o kompaniji koja je dostupna, inovativna, ljubazna, sa izraženom empatijom, preduzetničkog duha, pouzdan partner koji neguje i prepoznaje prave vrednosti, rešili smo da napravimo kampanju za nepostojeće proizvode koji u svima bude pozitivna osećanja, osmehe i sećanje na dobra vremena.“
Rešenja smo osmislili tako da upotrebom #vidimoseizaćoška nedvosmisleno ukazuju da se iza svakog ćoška nalazi upravo još jedan medij Alme Quattro (citylight, bilbord, scroll, reklamni stub ili bigboard). Izmišljeni proizvodi su duhoviti, zanimljivi, neobični, neočekivani i u nama bude neka lepa i optimistična sećanja. Ideja je potekla od činjenice da je Alma Quattro tu sa nama već 25 godina, i da se preko njenih formata predstavljaju različiti proizvodi i ulsuge potrošačima. Konceptualno, 25 proizvoda za 25 godina.
Kao ključnu poruku u komunikaciji definisali su: “VIDIMO SE SVAKOG DANA, već 25 godina. Alma Quattro.”
Više informacija o kampanji možete pročitati ovde.