Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Verujte u sebe!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i ključnim ljudima u agencijama. Tim povodom razgovali smo sa Anđelkom Trpkovićem, CEO-om agencije Publicis One za Srbiju i Adriatic region.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Teško je govoriti šta je bilo uspešno ili ne za celu industriju kada ne postoji ništa što bi našu industriju objedinilo ili uredilo. Nastupamo pojedinačno i svako ima pravo da sebe definiše čak i kao najboljeg, a da to ne izazove nikakvu reakciju drugih. Kada pogledate zvanične prezentacije agencija videćete obilje najboljih, koji su pritom i potvrđeni dobitnici raznih priznanja. Na osnovu toga, zaključio bih da smo kao industrija neverovatno uspešni, a opet na osnovu poslovnih rezultata i broja zaposlenih rekao bih da to baš i nije tako.

Za nas će ova poslovna godina ostati upamćena po stvaranju jedinstvenog poslovnog modela Publicis One u okviru koga smo povezali sve naše agencije u Adriatic regionu. Na taj način obezbedili smo klijentima pristup većem broju talenata, koji u potpunosti mogu da zadovolje njihove potrebe. Objedinjavanje sa ciljem stavljanja klijenta u centar naše organizacije.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
Transformacija je postala ključna reč svaki put kada se povede tema o budućnosti. Nema nikakve dileme da je ona nužna. Međutim, ono što mi nije jasno je kada smo mi to bili lišeni potrebe za transformacijom? Čini mi se da nema dva ista dana u našoj industriji, ili bar u našim agencijama. Ako je tako, onda je transfromacija za nas trajno stanje. Transfromisali smo se tokom prošle, ove, a sigurno ćemo isto raditi tokom sledeće ali i svake naredne godine. Mi se bavimo ljudima i njihovim navikama i logično je da se stalno menjamo.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Isto što i svih ovih godina: kako urediti sistem u kojem kreativnost može da bude merljiva, efikasna i održiva.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Mislim da je to ove godine bez svake dileme VIP mobile. U ovoj godini su imali toliko hrabrih poteza koji su promenili ne samo njih i njihovu ulogu na tržištu, nego kompletno tržište. Izuzetna sloboda u kreativnom izrazu, uz odlične proizvode, nametnula ih je na neospornu poziciju oglašivača godine. Bilo je zadovoljstvo raditi sa njima tokom ove godine.

U kom pravcu će se, po Vašem mišljenju, kretati tržište marketinških komunikacija u 2018.? Koje trendove možemo da očekujemo?
Kao i uvek do sada, sa manje ili više uspeha pratiće promene u potrebama korisnika. Neki će to raditi bolje, neki će uspevati da promene nametnu, a neki će kaskati. Multinacionalne kompanije će se truditi da pronađu efikasniji sistem rada u kojem će se truditi da se što je moguće više drže platformi definisanih za region ili grupu zemalja, a lokalne kompanije će pokušavati da iskoriste prostor koji se tim uopštavanjem poruka pojavljuje. Svi će tražiti najefikasniji način da svoje poruke pošalju, i sigurno je da će tu mobilni telefon, koji nam je svima u ruci, postati značajnija tačka susreta kompanija i pojedinaca.

Što se trendova tiče možemo da očekujemo da se najglobalniji igrači lokalizuju, a lokalni da žele da se globalizuju. Ali to je tako prirodno, mi smo svi u stalnoj potrebi za promenom.

Šta biste poželeli kolega iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Ako je baš jedna reč izabrao bih – dostojanstveno. A ako mi date priliku za bar tri, rekao bih – Verujte u sebe.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Anđelko je pravi profesinalac.
    Skroman, dostojanstven i efikasan.
    Uz sve to veliki poštovalac kolega i rzličitosti mišljenja bez sujete uz poželjnu mogućnost sinergije.

    Treba nam što više ovakvih ljudi kako bi rebrendirali nasu lepu Srbiju u poslovnom i svakom drugom smislu.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!