Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Veliki uspeh agencija Universal Media i McCann Skopje na SEMPL 2013

Kampanja “Podeli radost” medijske agencije Universal Media osmišljena za kompaniju Coca-Cola osvojila je Grand Sempler za najbolju medijsku kampanju, kao i Zlatni Sempler za stratešku upotrebu media mixa na medijskom festivalu SEMPL 2013 održanom sinoć u Portorožu, dok je agencija McCann Skopje osvojila Zlatni Sempler za najbolju regionalnu kampanju na društvenim mrežama za kampanju “Becutan Radosnica” urađenu za kompaniju Alkaloid AD Skopje.
Žiri je kampanju “Podeli radost” u kojoj su se na ambalaži proizvoda kompanije Coca-Cola našla najčešća imena ljudi u Srbiji, ocenio kao pravi primer kako se svetska ideja može realizovati na dobar način sa efikasnom upotrebom različitih komunikacijskih kanala koji zajedno daju vrhunske rezultate.
“Posebno smo ponosni na ovu nagradu, jer je rezultat dugogodišnje uspešne saradnje koju imamo sa kompanijom Coca-Cola. Kampanja “Podeli radost” je odličan primer inovativnog i integrisanog korišćenja medija i reprezentuje kvalitetnu saradnju klijenta i tima ljudi duboko posvećenih ostvarivanju najboljih rezultata. Nagrade daju podstrek da nastavimo da se trudimo i postižemo visoke standarde, kao i da inspirišemo druge kako bi zajedno gradili što kvalitetnije medijsko tržište”, rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije “Universal Media”.
Vladimir Dimovski, direktor kreativne agencije McCann Skoplje na dodeli nagrada SEMPL 2013Pored medijske agencije Universal Media i kreativna agencija McCann Skopje, takođe članica McCann Grupe, osvajanjem nagrade Zlatni Sempler ostvarila je značajan uspeh i postala prva makedonska agencija nagrađena na ovom festivalu. Facebook aplikaciju “Becutan Radosnica” zamišljenu da zabeleži svaki poseban trenutak rasta bebe kako što su prvi ultrazvuk, fotografije prvog kupanja, prvo letovanje, prvi rođendan i slično, danas koristi više od 10.000 porodica u Srbiji, Makedoniji, Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, gde je kampanja i sprovedena. Na ovaj način Becutan pored toga što je neizostavan deo rasta beba, omogućio je njihovim mamama da lakše sačuvaju uspomene.
“Prva smo agencija koja u Makedoniju donosi nagradu Zlatni Sempler i veoma smo ponosni na to. Ova digitalna adaptacija stare dobro poznate dečije radosnice, prilagođena je današnjem načinu života i komunikacija. Uspeh kampanje u celom regionu je pokazatelj da smo uradili pravu stvar za našeg klijenta, a sama nagrada daje nam dodatni elan da nastavimo sa pobedničkim kampanjama”, rekao je Vladimir Dimovski, Managing Director McCann Skopje.
Slovenačke agencije osvojile su tri Zlatna Semplera za sledeće medijske kampanje: „Inspect your roof“, koju su osmislile i realizovale medijske agencije Pristop i Pristop Media za Bramac Slovenija, „Anyway out“, čiji je autor Renderspace, a rađena je za Telekom Slovenije, i „New unlimited orto packages“, koju je osmislila kompanija Sonce.net za brend Orto kompanije Si.mobil.
Žiri je jednoglasno odlučio da se Zlatni Sempler B-kategorije za inovativnu upotrebu komunikacionog kanala ove godine ne dodeli nikom, jer se ni jedan rad nije posebno izdvojio.
Seminar medijskih trendova (SEMPL) je međunarodni festival koji se tradicionalno održava u Portorožu i ima za cilj predstavljanje trenutnih medijskih trendova i analizu primera dobre prakse u našem regionu.

Sve nagrađene po kategorijama pogledajte na sajtu Sempl-a.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!