Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Veliki Sempler za agenciju Luna/TBWA Ljubljana!

REGION – Na 14. po redu takmičenju za regionalne nagrade Sempler dodeljeno je osam zlatnih nagrada i velika nagrada. Veliki Sempler, najveća nagrada za najbolju medijsku strategiju godine, pripala je slovenskoj kreativnoj agenciji LunaTBWA za akciju „Laško Dvoboj“ koju je osmislila i sprovela za Pivovarnu Laško Union.

Agencija LunaTBWA za isti projekat dobila je i zlatnu nagradu u kategoriji Strateška upotreba medijskog interneta, dok je u kategoriji Inovativna upotreba komunikacijskog kanala zlatnu nagradu prvi put dobila akcija iz Bosne i Hercegovine. Projekat „Muzej javnih nabavki“ nastao je u kreativnoj agenciji Via Media iz Bosne i Hercegovine, a njime su želeli upozoriti javnost na netransparentno i nerazumno vladino rasipanje novca poreskih obveznika.

Zlatnu nagradu u kategoriji Najbolja ciljana akcija dobila je akcija „Počeši s razlogom“ koju su za robnu marku piva Ožujsko pripremili u hrvatskoj kreativnoj agenciji BBDO Zagreb i medijskoj agenciji Pragma komunikacije.

Slovenska agencija Grey dobila je čak dve zlatne nagrade za akciju „Grudnjak s rakom“ koju se osmislila za robnu marku donjeg rublja Palmers, i to u kategoriji Najbolja iskustvena akcija i u kategoriji Najbolji novi medij/medijski format.

U kategoriji Najbolje iskorišćeno digitalno okruženje zlatnim Semplerom nagrađena je akcija „Krilo ljubavi“ koju su za robnu marku vode Jana osmislili u hrvatskoj agenciji Imago Ogilvy.

Zlatnu nagradu u kategoriji Najbolja akcija na društvenim mrežama dobila je beogradska agencija Universal Media koja je za The Coca-Cola Company pripremila akciju „Fanta u saradnji s Yasserstainom“, a u kategoriji Najbolja upotreba mobilnog okruženja slavila je mobilna aplikacija DRAJV Osiguranja Triglav. Zlatni Sempler nije dodeljen u kategoriji Najbolja upotreba podataka.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.sempl.si/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!