today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Veliki sempler projektu „Skrivena soba za beg“

REGION – Na ovogodišnje takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije godine bilo je prijavljeno više od 90 radova; od toga je 44 njih ušlo u uži izbor. Devetočlani međunarodni žiri među njima je izabrao 12 medijskih projekata i nagradio ih nagradom zlatni sempler, a najveću nagradu, veliki sempler, dodelio je projektu „Skrivena soba za beg“ („The Real-Life Escape Room“). Za humanitarnu organizaciju UNICEF Slovenija osmislila ga je Agencija 101. Semplere su ovog puta dobili iz čak pet država regiona; osim Slovenije, slavile su još i Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina i Crna Gora.

Inovativno korišćenje medija na najvišem stručnom nivou
Kao što je rekla predsednica žirija za nagrade Sempler Zdenka Milanović, direktorica marketinga grupe za lokalna alkoholna pića u preduzeću Coca-Cola Hellenic iz Srbije, prilikom izbora najboljih medijskih akcija članovi žirija su bili prilično usklađeni. „Pošto smo se usaglasili u pogledu ključnih kriterijuma, koje ćemo uzeti u obzir prilikom izbora, naš posao je urađen glatko. Nagradili smo akcije, koje su bile izvedene stručno i na najvišem profesionalnom nivou i koje su koristile medije i komunikacione kanale na inovativan i stručan način. Pre svega smo želeli da izdvojimo one medijske projekte koji su imali osetan i širok uticaj na svoju ciljnu grupu ili čak na društvo kao celinu,“ naglasila je Milanović. Velikim semplerom nagrađena „Skrivena soba za beg“ je dakle na najbolji način zadovoljila pomenute kriterijume, jer se je, prema navodima njenih kreatora, tokom prvih 10 dana akcije broj prijava seksualnih zloupotreba dece povećao za 20 procenata, a medijske objave su stigle do 66,4 procenata Slovenaca starosti između 15 i 70 godina.

Ko su dobitnici zlatnih semplera?
Agencija 101 je uz veliku nagradu dobila i zlatni sempler, i to u kategoriji najbolji tehnološki pristup. Zaslužila ga je za Volkswagenov projekat „Trči za struju“ povodom ovogodišnjeg Ljubljanskog maratona. U saradnji sa inženjerima su između ostalog razvili e-stazu za trčanje, koja je stvarala struju iz energije trkača.

Najviše zlatnih semplera, čak tri, inače je dobila slovenačka agencija LunaTBWA. Za akciju Zavoda Vozim „Heroji furaju u pidžamama“ bila je nagrađena u kategoriji najbolja PR-strategija ili promocija, u kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta dobila je zlatnu nagradu za projekat „Laško Izazov“, koji je kreirala za Pivaru Union Laško, a u kategoriji najbolje korišćenje podataka žiri je oduševila projektom „Kupuj, robote!“ za Lidl Slovenija.

Od slovenačkih agencija zlatnu nagradu je dobila i Futura DDB za projekat Ekologa bez granica „Najčistiji font na svetu“, s kojim su priveli kraju projekat „Očistimo Sloveniju“. Sempler su dobili u kategoriji najbolji novi medij/medijski format. Slavio je još jedan slovenački prijavljeni, i to Slovenačka turistička organizacija, koja je dobila zlatnu nagradu za najbolju akciju na društvenim mrežama; to je „Dva miliona razloga, zašto osećamo Sloveniju“.

U ovogodišnjoj novoj kategoriji najbolje korišćenje marketinga uticaja slavila je srpska agencija Ovation BBDO, koja je za robnu marku sokova Nectar pripremila akciju „Već 20 godina nije svejedno!“. U kategoriji inovativno korišćenje kanala komunikacije zlatnom nagradom je nagrađena akcija #Nepoželjna, rad agencija McCann Podgorica i McCann Beograd za crnogorsku nevladinu organizaciju Centar za prava žena, a u kategoriji najbolja ciljana akcija slavila je akcija „Deo igre“, koju su za Lutriju Bosne i Hercegovine osmislili i izveli u agenciji MITA Group Sarajevo. Zlatnu nagradu za najbolju iskustvenu akciju dobio je projekat „Obojite ponovo“, rad hrvatske agencije Imago Ogilvy za Hrvatske skaute, a u kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja žiri je kao najbolju odabrao akciju „Uhvati zlatnu ribicu“, rad srpske agencije Communis DDB za robnu marku keksa Bambi. U kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja zlatni sempler je dobila hrvatska agencija Infinum za Sandozov projekat „Terappia“.

Na večernjoj svečanosti posle završetka prvog dana 20. konferencije medijskih trendova SEMPL su uz veliki sempler i dvanaest zlatnih semplera dodeljene i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagradu za medijskog menadžera godine 2018. dobio je Gregor Memedović, direktor grupe Next Media, a nagradu za medijsku zvezdu budućnosti 2018. primio je Miha Raušl, strateg za sadržinski marketing u agenciji PM, poslovni mediji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!