Veliki jubilej Bananice uz karaoke

Kompanija Soko Štark koja posluje u okviru Atlantic Grupe ove godine imala je veliki povod za slavlje -osamdeset godina postojanja njihove čuvene Bananice.

Bananicu pamte mnoge generacije i ona nas svojim autentičnim ukusom vraća u detinjstvo, zbog čega je posebna. U želji da proslavi jubilej, Bananica Slavljenica je pozvala fanove da zajedno otpevaju jedinstvenu rođendansku pesmicu!

Kao podršku celokupnoj kampanji koju je osmislila kompanija New Moment New Ideas iz Beograda, Degordian Beograd je kreirao sajt na kome je posetioce čekala karaoke verzija rođendanske pesmice Slavljenici. Sa ciljem motivisanja korisnika da otpevaju pesmicu Bananici i kako bi predstavo ideju iza same kampanje, Degordian je kreirao i promo video rođendanske pesmice koji sadrži muziku i 2D animacije. Kampanja je imala i digitalnu i radio podršku, a kreirani oglasi komunicirali su rođendansku godinu Bananice i vodili su na sajt sa karaokama.

Korisnici su mogli snimiti koliko god pesmica žele, a kompanija Soko Štark je zadržala pravo da ne objavi snimke sa sadržajem koji nije prikladan. U vremenskom periodu manjem od dva meseca, sajt je ostvario preko 106 hiljada poseta i gotovo 1 200 snimaka karaoke verzija pesmice.

Degordian i Štark učinili su da Bananica postane prvi brend kome su fanovi otpevali pesmicu za osmi jubilej, a uskoro će od audio i video galerije, kombinacijom glasova fanova biti napravljena jedna zajednička pesma. Sa obzirom na to da ova kampanja nije realizovana kao nagradni konkurs, a okupila je veliki broj fanova, dokazano je da je Bananica pravi lovemark brend i da će ostati deo odrastanja i narednih generacija.


Oceni tekst

3,67 od 5
Loading...

Komentari