today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Veliki brendovi zaslužuju veliki logo

REGION – Kraš je angažovao agenciju Bruketa&Žinić&Grey kako bi modernizovao Ki-Ki pakovanje i vizuelno odvojili voćne karamele, Punioze i Gumioze.

Priča o Ki-Ki bombonama započela je 1927. godine kockicom voćne karamele uz koju su rasle brojne generacije. Danas, pri pomisli na Ki-Ki bombone, većina misli na voćne karamele, međutim, pod krovnim Ki-Ki brendom postoje tri vrste slatkiša – voćne karamele (Ki-Ki), punjene voćne karamele (Ki-Ki Punioze) i gumeni bombone (Ki-Ki Gumioze).

Zadatak agencije Bruketa&Žinić&Grey bio je modernizovati pakovanje u skladu sa trendovima, učiniti ga atraktivnijim te vizuelno razdvojiti tri navedene vrste bombona.

Analiza
Istraživanja su podsetila na ikoničnost Ki-Ki karamele, bombon nastao 1927. sa kojim su odrasle mnoge generacije. Jedan od trendova među potrošačima je upravo nostalgičnost zbog čega 64% roditelja bira sadržaj i proizvode koji ih podsećaju na njihovo detinjstvo. Deci je važna zabava. Smešan, šaren i zaigran sadržaj je onaj na kakvog najviše obraćaju pažnju. Stoga ne čudi da 83% roditelja traži zabavan sadržaj koji će doneti osmeh na dečja lica.

Sinteza
Analiza je ukazala na to da Kiki ne sme izgubiti svoju ikoničnost, ali i da nove generacije imaju neka nova očekivanja i nove zahteve.

Bilo je potrebno napraviti jasnu segmentaciju:

1. Ki-Ki voćne karamele, gde su primarna ciljna grupa stariji. Oni su ti koji imaju emocionalnu, nostalgičnu povezanost sa Ki-Kijem. Za njih on ima status kultnog proizvoda.

2. Punioze i Gumioze, koje odgovaraju na želje mlađih. Oni traže zabavu i smeh te likove sa kojima se mogu poistovetiti. Za njih to više nije bio klovn.

Implementacija
Ki-Ki voćne karamele – Kako Ki-Ki voćne karamele imaju status kultnog proizvoda, nije im potreban celi logotip da bi bile prepoznatljive. Zato su izbačeni svi nepotrebni elementi, a novi dizajn temelji se na ikoničkom logotipu sastavljenom od dva sloga. Veliki proizvodi trebaju velike logotipe, a u ovom slučaju svima je jasno o čemu je reč već na prvom slogu. Uz to, poredani na polici, jedan do drugog, formiraju beskonačan Ki-Ki niz.

Ki-Ki Punioze i Gumioze – Redizajn Punioza i Gumioza odmaknuo se od lika klovna i uveo nova Ki-Ki čudovišta inspirisana grimasama koje deca rade pri probanju ovih slatkiša, a koje zavise od njihovog ukusa.

Budući da i Punioze i Gumioze dolaze u raznim kombinacijama ukusa, nova ambalaža ima veću prozirnost koja omogućava lakše prepoznavanje ukusa u pakovanju.

Zadržan je kultni Ki-Ki izgled ambalaže jarkih boja na neutralnoj pozadini, a dizajn Punioza i Gumioza ujednačen je odabirom iste tipografije koja stvara meki vizuelni utisak, baš poput mekih Ki-Ki bombona, kako bismo zadržali poveznicu cele Ki-Ki linije proizvoda.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!