Velike agencije odbile da učestvuju na pitchu kompanije Audi

SVET – Leo Burnett London, Lucky Generals, Ogilvy, Saatchi & Saatchi London i VMLY&R odbili su da učestvuju na pitchu koji je raspisala kompanija Audi, ali nisu želeli da iznose detalje ove odluke.

Naime, Audi je početkom ovog meseca prvi put nakon 37 godina doveo u pitanje svoj britanski kreativni account i stavio pod znak pitanja dosadašnju saradnju sa agencijom Bartle Bogle Hegarty London. Tim za nabavku Volkswagen Grupe vodi ovaj pitch proces i doneće konačnu odluku o novoj agenciji.

Agencije Brothers and Sisters, Mother, MullenLowe London i VCCP održale su sastanke sa Audi timom prošle nedelje, dok je agencija Bartle Bogle Hegarty London najavila da će ponovo učestvovati na pitchu.

Bartle Bogle Hegarty London počeo je saradnju sa Audijem 1982. godine, a partnerstvo je rezultiralo brojnim nagradama.

Volkswagen Grupa je prošle godine revidirala i saradnju sa agencijama koje su vodile brend Škoda. U novembru 2018, Volkswagen je WPP-u dodelio svoj kreativni račun u Severnoj Americi i ponovo imenovao Cheil u Kini i Omnicom za svoje agencije u ostatku sveta, uključujući agenciju Adam & Eve DDB u Velikoj Britaniji. Takođe, Publicis Groupe’s Fallon ponovo je dobio Škoda account nakon pomenutog pitcha.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari