Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Važno je da znate da pomerate granice!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Anjom Radulović, kreativnom direktorkom agencije Leo Burnett, koja je prošle godine osvojila nagrade KAKTUS 2015 u kategorijama TV u integrisanoj kampanji za kampanju „Viber-Vajber“ (klijent: Vip Mobile) i PR u integrisanoj kampanji za kampanju „Naša stvar“ (klijent: Apatinska pivara).

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Našoj industriji u Srbiji je već duže vreme potreban festival ove vrste – festival koji nosi novu energiju i koji ocenjuju kreativni direktori i vodeći ljudi iz struke, pre svega iz zemlje, ali i iz regiona. Imala sam čast da budem prošlogodišnji predsednik žirija i da sarađujem sa ostalim članovima žirija koji su svi pokazali želju i posvećenost da se ovo desi i da opstane. Dobro je i važno da imamo pregled stanja na tržišu, da osetimo šta može da se unapredi. Dobra je i zdrava konkurencija među agencijama, jer to vodi do potencijalnog poboljšanja kvaliteta rada u što više agencija. Za ovu godinu, savetujem agencijama pre svega da šalju radove – da ih pripreme, lepo spakuju, da istraže kategorije i pronađu svoj prostor u kome su jaki.

Šta se, po Vašem mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Kvalitetne kampanje pokazuju neku strateško-kreativnu zrelost. To su priče, tj sadržaj relevantan za brend koji igra neku ulogu u životima ljudi, koje ljudi žele ne samo da vide, već i da podele, tj šire dalje. U gužvi svega što gledamo, teško je izdvojiti se i zaista dopreti do ljudi. Zato je važno ne samo da ideja bude dobra, već i na kom nivou kvaliteta je realizovana, kako je plasirana. Verujem da, ako je sve to kako treba da bude, realni i opipljivi rezultati neće izostati.

Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Kao u bilo kojoj kreativnoj industriji, važno je da znate da radite dobro, da pomerate granice, da vaš rad, ukoliko je zaista dobar, bude i prepoznat. To budi kreativni i takmičarski duh i čini da svi žele da budu još bolji. Meni lično su uvek najveću satisfakciju pružale nagrade za „prave“, realizovane kampanje koje su odzvonile na tržištu i donele rezultate. To je dokaz da kreativnost menja ljudsko ponašanje. Tada su sve strane zadovoljne – i ljudi kojima smo se obraćali, i mi koji smo to smišljali, i klijenti koji od toga vide i konkretan pomak. Čak i ako nagrada izostane, važno je znati da ste dali svojih sto posto.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Volela bih da što više prodrma struku, da probudi polu-uspavanu kreativost i da bude još jedan stepenik na putu ka, nadam se, gore! Bilo bi odlično kad bi konkurencija bila takva da svi radovi koji podeđuju na Kaktusu, budu radovi koji realno imaju šansu da osvoje nagrade na internacionalnim festivalima.

Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Pre nekoliko meseci, imali smo panel diskusiju na tu temu na Izazovu 2016. Tada smo detektovali i razgovarali o nekoliko trendova – branded content, real time marketing, mobilni marketing i integracija tradicionalnog i digitalnog. Ako bih izdvojila jedan, to bi verovatno bio brendirani sadržaj. Kvalitetan sadržaj koji prevazilazi ustaljene forme i koji zaista izaziva reakciju kod ljudi. To nam nije daleko i nedostupno, to već negde i radimo, samo treba više i još bolje.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!